Gå til innhold

Snø på balkong,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere noe med snøen på balkongen? Vi bor i 5 etasje, er vant til at mamma kaster ut snø fra 1 etasje, men mener det er litt forskjell på 1 og 5 etasje, med tanke på eventuelt forbipasserende...

Må snøen fjernes???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste balkonger tåler vel litt snø, men dersom det blir metervis eller dere faktisk ønsker å bruke den, så bør jo snøen fjernes. Kan dere ikke stå én mann på bakken og én på balkongen, så roper den nede opp når det er klart (altså når det ikke er folk i nærheten)?

Skrevet

Jeg har 20 års fartstid i blokk med balkong og har aldri vært bort i noen som måker bort snøen.

Skrevet

Min mor måker alltid bort snøen (bor i andre etasje med terassebalkong, syntes alltid det var grusomt og bekymret for forbipasserende (sjekker jo først, men men...) Så der jeg har lært det.... tenkte først å ikke måke, men så tenkte jeg på disse skumle istappene som sikkert ender opp med å komme i stedet...

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på at det var nødvendig, før i fjor, hvor en balkong i nabolaget fallt ned pga for mye snø... Så jeg ville nok måke balkongen, men la noen stå nede og passe på at ikke snøen treffer noen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...