Gå til innhold

"Vanlig iPod" - ikke i salg lenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Skal handle bursdagsgave, og ser på apple at f.eks. iPod nano er omgjort til en bitteliten dings, og at den vanlige iPoden har 160GB lagringsplass. Jeg skulle egentlig bare ha noe lignende en "gammel" iPod nano med ca 8GB lagringsplass, men det finnes tydeligvis ikke lenger?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Skulle helst hatt den "gamle"... Stakkars pappa kan ikke ha noe med touch-skjerm, så teknisk er han ikke :P

Skrevet

Skal handle bursdagsgave, og ser på apple at f.eks. iPod nano er omgjort til en bitteliten dings, og at den vanlige iPoden har 160GB lagringsplass. Jeg skulle egentlig bare ha noe lignende en "gammel" iPod nano med ca 8GB lagringsplass, men det finnes tydeligvis ikke lenger?

Mange selgere har den gamle fortsatt og selger den til redusert pris (her i byen hvertfall). Men jeg ville vurdert den nye også da, veldig liten og snerten! :)

Skrevet

Hva me då høre med Eplehuset om de har noen av de tidligere modellene på lager. Slettes ikke umulig at de har blitt liggende inne med noen når nye modeller er lansert.

Ellers finner du det utroligste på eBay...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Takktakk. Det ble shuffle, for han ville ikke ha noe avansert noe. Takk likevel :)

Skrevet

De går ut av produksjon, det er jo en "ferskvare". eBAY kan man ikke reklamere til om noe skjer noe da...ikke på samme som i norsk butikk.

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt ikke. Hvor ofte skjer det noe med et produkt da? Jeg har hatt ganske mange elektronikkdingser de siste årene, og ikke noe har sluttet å funke. Klart, jeg har ødelagt litt ting og tang, men det er ikke noe som har sluttet å funke helt av seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...