Gå til innhold

Dere er syke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske lei av tråder som omhandler sutring over ditten og datten interesserer meg ikke.

SÅ LA VÆR Å LES DET DA!!

Det kan ikke være så vanskelig å la vær å gå inn på temaer som ikke har interesse for deg.

:frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud, jeg tror jeg ramler av stolen.... :hoho: *tørke tårer*

Gjest Embla s
Skrevet
Men du har jo denne tråden din om høye menn' date=' du, dahhh..... :wink: Kos deg m den du!!![/quote']

:ler:

Hva vil du snakke om da :wink:

(er forøvrig enig, det er mye - etter mitt syn - tullete folk er opptatt av, men så syns vel de det samme om meg og, tenker jeg :roll: )

Skrevet

Husk på at ikke aller er like, noen liker temaene mens andre misliker dem. For de som har for små pupper o.l. er temaet viktig!! Synes det er værre med deg SS som ikke kan la forlk få diskutere i fred, de plager jo ikke deg og tvinger deg ikke til å delta. La være å lese temaene du misliker!!

Skrevet

Sexysadie; jeg syns det er rart at du til

stadighet gidder å stikke innom silikontrådene og slenge dritt,

hvis du syns det er så uinteressant! For guds skyld, LA VÆR

Å LESE DA!!!!!!!!!!!!!!!!! :kjempesinna:

Skrevet

Uff, mens jeg leste denne tråden ble jeg pluselig obs på mitt verkende håndledd. Og utslettet på den ene handa. Har vondt i en tå. Lett hodepine. Kløe i halsen.

Jaja. Jeg har i alle fall ikke problemer med for liten tiss.

Gjest sexysadie
Skrevet
Uff, mens jeg leste denne tråden ble jeg pluselig obs på mitt verkende håndledd. Og utslettet på den ene handa. Har vondt i en tå. Lett hodepine. Kløe i halsen.

Jaja. Jeg har i alle fall ikke problemer med for liten tiss.

D finnes ikke piller mot møkkete vann

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det hadde blitt ganske kjedelig her om vi bare skulle ha diskutert dine interesser SS..

Gjest sexysadie
Skrevet
Tror det hadde blitt ganske kjedelig her om vi bare skulle ha diskutert dine interesser SS..

Vi får se; når jeg legger ut tråden min om dødsstraff.

Skrevet

dødsstraff har vi da allerede diskutert opptil flere ganger her på KG, så det er vel ikke akkurat news of the day eller?

Ække sikkert alle synes det er gøy femte gangen vettu!! :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

vi har diskutert navnevalg og abort før også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...