Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er iferd med å bli tullåtj av å lese om problemene deres; små bryster; digrevenninner; min mann er utro, for liten tissemann; Deres vanvittige silikonklubb og så videre og videre Dreier d alt seg om dere selv?????? :evil: Noen av dere er syke i hodet og enormt belastende å høre på!!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 åj sann... sterke meninger? "velkommen til dagbladet" men jeg er litt enig med deg S.S..
Gjest Shivani Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Du store... Fatna du varme nu, sexysadie? :o Tja... For å bruke argumentene som har kommet opp i den siste tids ståhei her på KG; så la være å les da
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 ikke like enkelt når de lar sine problemer trampe igjennom hvert eneste innlegg de legger ut her. :cry:
Gjest Shivani Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Hehe... nei jeg skjønner hva du mener. Ærlig talt så hender det jeg tenker at har folk ikke større problemer enn det (de skriver om), så har de ikke problemer.
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 isj så klossete av oss å være selvoptatt Slutt å les det du ikke liker da
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Hvordan kan jeg vite om jeg liker d før jeg leser d?
Gjest sunshine-t Skrevet 14. oktober 2003 #8 Skrevet 14. oktober 2003 Hvordan kan jeg vite om jeg liker d før jeg leser d? bra svart!!
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #10 Skrevet 14. oktober 2003 Dere må jo være enige m meg i d at denne Silkonklubben suger?!
*Lillian* Skrevet 14. oktober 2003 #11 Skrevet 14. oktober 2003 :o Er ikke dette liksom et diskusjonsforum da?....Der man an spørre om slikt?.... Lillian
Lalique Skrevet 14. oktober 2003 #12 Skrevet 14. oktober 2003 Noen av dere er syke i hodet og enormt belastende å høre på!!!! Jeg vet.. :oops: --Og jeg prøver å begrense sytingen min..
Gjest Meg Skrevet 14. oktober 2003 #13 Skrevet 14. oktober 2003 :o Er ikke dette liksom et diskusjonsforum da?....Der man an spørre om slikt?.... Lillian Enig med deg *Lillian* Dette skal jo liksom være et sted der man kan spørre om ting og be om råd da... ¨Har jo også sett at du ikke legger så mye imellom og bruker en hver anledning til å rakke ned på disse jentene SS Føler du deg bedre da?
Suzy Skrevet 14. oktober 2003 #14 Skrevet 14. oktober 2003 Vet du Sadie... med denne tråden gir du inntrykk av å være både sneversynt og survete - det kler deg ikke :-? Kanskje noen folk er her nettopp for å få kommunisert med noen og få hjelp?? Suz
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #15 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er iferd med å bli tullåtj av å lese om problemene deres; små bryster; digrevenninner; min mann er utro, for liten tissemann; Deres vanvittige silikonklubb og så videre og videre Dreier d alt seg om dere selv?????? :evil: Noen av dere er syke i hodet og enormt belastende å høre på!!!! Alle kan ikke være like perfekte sadie
Quinden Skrevet 14. oktober 2003 #16 Skrevet 14. oktober 2003 Herregud... er det ikke det forumet er for da? Nettopp for å få svar på ting en lurer på, enten det er silikon eller andre ting. Jaggu meg litt av en påstand, bare til å unngå silikontråden, det gjør jeg, for jeg har ikke silikon og da er det ikke interessant for min del, men sikkert ok for dem som har det til felles.
Sannasol Skrevet 14. oktober 2003 #17 Skrevet 14. oktober 2003 Rolig nå sailor... hehe.... du toppa heile driten...... he he... tog du den?
aline Skrevet 14. oktober 2003 #18 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg synes ikke det er vanskelig å unngå disse trådene i det hele tatt jeg, men det er kanskje fordi jeg er så smart at når jeg ser at overskriften i en tråd inneholder noe med f.eks "....silikon..."/"...små pupper..."/"...silikon igjen..."/"penis størrelse..."/"Mannen min var utro..." og lignende overskrifter, så lar jeg enten være å gå inn på dem, ellers så går jeg inn fullt vitende om hva som mest sannsynelig kommer til å stå i dem. Dersom jeg kommer inn på tråder som handler om noe jeg ikke interesserer meg for, eller blir til noe som jeg ikke interesserer meg for, så går jeg ut igjen før jeg rekker å lese så mye at jeg blir provosert av andres problemer. Det funker greit for meg ihvertfall.
Gjest Pjusk Skrevet 14. oktober 2003 #19 Skrevet 14. oktober 2003 Så enig, så enig med Aline - som så mange ganger før!!!!
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #20 Skrevet 14. oktober 2003 Vel!!! Overskriftene sier jo d meste om innlegget....for min del! Siler helt rått! Mulig silkonklubben suger, sexy, har aldri vært innom der og lest....NETTOPP pga overskriften! Men du har jo denne tråden din om høye menn, du, dahhh..... Kos deg m den du!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå