AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Noen tips til onanering? Jeg er singel jente som av og til onanerer- og klarer stort sett å få en deilig orgasme, men det som skjer er at jeg ikke blir tilfredstilt. Etter å ha onanert så går jeg med en pirring i kroppen og tenker kun på sex i flere dager.. og blir helt frustrert. For en stund siden så gikk jeg til innkjøp av MR. Rabbit i håp om at "han" kunne løse problemet.. Men nei, får jo ikke orgasme av han engang - og må ty til mine vanlige grep. What should I do? random ONS gir meg eller ingenting..
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Prøv å komme flere ganger, 2-3-4 ganger til du blir sliten.
jordbærstjerna Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Prøv å komme flere ganger, 2-3-4 ganger til du blir sliten. Ja jeg kommer 3 ganger bestandig..! Da blir du ganske sliten og følsom der nede. Etterpå vil jo vagina være svært følsom, men det er jo helt normalt, du har tross alt stimulert ho godt :gjeiper: Kanskje du er forelsket i noen eller tenker veldig mye på en? Du hørest ganske frustrert ut ihvertfall.. Kanskje få deg en elsker?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Noen tips til onanering? Jeg er singel jente som av og til onanerer- og klarer stort sett å få en deilig orgasme, men det som skjer er at jeg ikke blir tilfredstilt. Etter å ha onanert så går jeg med en pirring i kroppen og tenker kun på sex i flere dager.. og blir helt frustrert. For en stund siden så gikk jeg til innkjøp av MR. Rabbit i håp om at "han" kunne løse problemet.. Men nei, får jo ikke orgasme av han engang - og må ty til mine vanlige grep. What should I do? random ONS gir meg eller ingenting.. I og med at kvinner generelt ofte er multiorgasmiske - er det ikke uvanlig eller unormalt at de ikke føler seg helt tilfredsstilt etter første orgasme , slik som gutter / menn . .Og at de dermed må / vil gjerne ha flere orgasmer ( klitoris orgasmer gjerne ) , for å føle seg helt tilfredsstilt og den søte kløe gir seg ..: ) . En g-punktsorgasme er ofte dypere og mer tilfredsstillende .Da er ofte den ene orgasmen nok , om orgasmen er dyp og sterk nok .Vil man føle seg veldig tilfredsstilt etterpå , på en helt annen måte . Men også g-punktsorgasmer kan man få flere av på kort tid . De fleste kvinner vil derfor sette pris på å få orgasme før samleiet , alltså under forspillet . Det er ikke til hinder for ny orgasme like etterpå og man mister ikke lysten til å forsette . Eks under penetrering . Tvert om ...
Gjest HunterLady Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 I og med at kvinner generelt ofte er multiorgasmiske - er det ikke uvanlig eller unormalt at de ikke føler seg helt tilfredsstilt etter første orgasme , slik som gutter / menn . .Og at de dermed må / vil gjerne ha flere orgasmer ( klitoris orgasmer gjerne ) , for å føle seg helt tilfredsstilt og den søte kløe gir seg ..: ) . En g-punktsorgasme er ofte dypere og mer tilfredsstillende .Da er ofte den ene orgasmen nok , om orgasmen er dyp og sterk nok .Vil man føle seg veldig tilfredsstilt etterpå , på en helt annen måte . Men også g-punktsorgasmer kan man få flere av på kort tid . De fleste kvinner vil derfor sette pris på å få orgasme før samleiet , alltså under forspillet . Det er ikke til hinder for ny orgasme like etterpå og man mister ikke lysten til å forsette . Eks under penetrering . Tvert om ... Stemmer ikke for min del ihvertfall. Får jeg orgasme så er jeg done!! Da gidder jeg ikke mer..
Gjest HunterLady Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 I og med at kvinner generelt ofte er multiorgasmiske - er det ikke uvanlig eller unormalt at de ikke føler seg helt tilfredsstilt etter første orgasme , slik som gutter / menn . .Og at de dermed må / vil gjerne ha flere orgasmer ( klitoris orgasmer gjerne ) , for å føle seg helt tilfredsstilt og den søte kløe gir seg ..: ) . En g-punktsorgasme er ofte dypere og mer tilfredsstillende .Da er ofte den ene orgasmen nok , om orgasmen er dyp og sterk nok .Vil man føle seg veldig tilfredsstilt etterpå , på en helt annen måte . Men også g-punktsorgasmer kan man få flere av på kort tid . De fleste kvinner vil derfor sette pris på å få orgasme før samleiet , alltså under forspillet . Det er ikke til hinder for ny orgasme like etterpå og man mister ikke lysten til å forsette . Eks under penetrering . Tvert om ... Stemmer ikke for min del ihvertfall. Får jeg orgasme så er jeg done!! Da gidder jeg ikke mer..
Gjest HunterLady Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Tips til deg TS: Få deg en kjæreste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå