Gå til innhold

Lager dere noe til jul?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg syns det er veldig gøy å lage ting til jul. Det får jeg bare SÅ julestemning av :D I fjor lagde jeg diverse kranser av kongler og nøtter. Har ikke funnet på noe nytt i år. Ikke enda iallefall... Kanskje kreativiteten kommer når det nærmer seg jul? Er det noen som har noen gode ideer som de har lyst å dele med meg? Jul er bare så gøy!!! :nisse: Har allerede begynt på julegavene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Pepperkake hus lager vi hver jul. Prøver å variere huset. I fjor ble det en båt.... Skulle iallefall bli det :ler: Pynten er variabel, barna er glad i nonstop, MASSE nonstop... Ble en båt med sjarm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper pepperkakehus og setter sammen og pynter. Går fortere enn om man må lage alt selv og da er det bare det som er moro som gjenstår - nemlig pyntingen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære setter sammen pepperkakehus sammen :wink: Ellers lager jeg juleoppsatser, pepperkaker(hjerter til å henge opp), julekort og evt andre ting jeg finner på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper også ferdig pepperkakehus og setter sammen.

Vi har verdens hyggeligste juletradisjon, hver jul kommer min søster, a.k.a. verdens kuuuleste tante, som baker pepperkaker med oss.

Hun og ungene sitter ved kjøkkenbordet og baker ut pepperkaker, mens jeg står ved komfyren og setter sammen pepperkakehuset.

Vi ser på julekalenderen på tv, spiser julekaker og pynter masse med non-stop, melis og seigmenn. Kjempekoselig!!!

*ringe sisters og avtale åres juledag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager mindre og mindre og kjøper mer og mer. Jeg har gitt opp småkaker og lager heller store kaker som jeg kan fryse ned, samt brente mandler... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lager pepperkaker og pepperkakehus..

Har med lillesøster jeg også Tex, som også er

verdens beste tante.. Det er så KOS !!!!

Lager også kranser og juleoppsatser..

Det er så lite som skal til for å skape

noe vakkert ...

En trestubbe, litt gran, snøspray, liten nisse,

evnt talglys, og små nips som sopp, blader, snøkorn ol

man får kjøpt i hobby butikkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lager pepperkakehus vi. Eller kjøper og pynter iallefall..... :oops: Jula blir ikke den samme uten lukten av pepperkakehus. I år skal jeg også lage store pepperkakehjerter for å henge i vinduet. Lenge siden jeg har gjort det nå. Lager ikke pynt, men det blir sikkert mer aktuelt når vi evt får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...