AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Finnes det noe annet som får det bort da?
kulu-kulu Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Ha i en god dæsj klorin , og la det ligge over natta. Det fjerner det meste av flekker
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Takk for svar Er klorin bedre enn domestos? Ha i en god dæsj klorin , og la det ligge over natta. Det fjerner det meste av flekker
søstertusenfryd Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Takk for svar Er klorin bedre enn domestos? jeg her god erfaring med domestos,la det sto over natten.hvertfall noen timer,
Glitnir Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Jif skurekrem (sammen med dobørste og håndkraft) tar bort det meste her i huset i alle fall.
Lachesis Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Tøm oppi en liter cola og la stå noen timer. Det fjerner de motbydeligste flekker (fant jeg ut da jeg hjalp tante med å vaske en leilighet som hadde tilhørt en enkemann. Doen hadde ikke blitt vaska siden han mistet kona 12 år tidligere)
Mykela Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Jif skurekrem (sammen med dobørste og håndkraft) tar bort det meste her i huset i alle fall. Signerer!
Gjest Applecore Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Tøm oppi en liter cola og la stå noen timer. Det fjerner de motbydeligste flekker (fant jeg ut da jeg hjalp tante med å vaske en leilighet som hadde tilhørt en enkemann. Doen hadde ikke blitt vaska siden han mistet kona 12 år tidligere) Ja, cola skal visst være kjempeeffektivt! (Noe som sier litt om hvor farlig det faktisk er for tennene.....!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå