AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Del Skrevet 21. november 2010 Finnes det noen link til hvor jeg kan få kjøpt RIMELIGE veggord..? Noen som vet? Synes det er litt drøyt å betale 400-500 kr for det... (ikke så god råd..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #2 Del Skrevet 21. november 2010 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sn0spray Skrevet 22. november 2010 #3 Del Skrevet 22. november 2010 http://lunehjem.no/?PageID=461 Sånne du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flinkpike Skrevet 22. november 2010 #4 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har enda ikke funnet noen sider hvor det er så mye rimeligere.. Ligger jo som regel på 4-600.. Så jeg tar også imot tips om noen finner noe rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 22. november 2010 #5 Del Skrevet 22. november 2010 Da kan jeg hjelpe dere. Gå inn på www.trendysticker.dk Lag veggordet selv. Velg mellom 1, 2 el 3 linjer. De bruker jeg og får det mye billigere. Også kjapp service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 22. november 2010 #6 Del Skrevet 22. november 2010 Sorry...så en feil her. www.trendystickers.dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindarella Skrevet 23. november 2010 #7 Del Skrevet 23. november 2010 Ebay! Søk på wallstickers. Fant et spesifikt der til 170 inkl frakt, og det samme kostet 1095 på en sånn norsk interiørside. Sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sil3nt Skrevet 23. november 2010 #8 Del Skrevet 23. november 2010 Ebay! Søk på wallstickers. Fant et spesifikt der til 170 inkl frakt, og det samme kostet 1095 på en sånn norsk interiørside. Sykt. Viss du tar sjansen, så anbefaler jeg Ebay, jeg også. De har masse, og MYE billigere enn norske nettbutikker. Frakten er som oftest på rundt 23kr. Jeg har ingen erfaring med Ebay selv, men det er så mye å spare med å handle der, at jeg tror nesten jeg må kaste meg på bølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå