Gå til innhold

Til dere i alderen rundt 25 til 35+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv 34 år, har ganske fin og ung hud fortsatt (blir ofte tatt for å være alt fra 18-25, og gjett om det gjør meg glad:) ), med unntak av noen linjer på siden av øynene som jeg IKKE liker..:-(

Hva slags hudpleiemerke anbefaler du for å forbygge rynker/linjer? Trenger ikke svare på alle om du ikke bruker det:)

1. Beste ansiktsrens?

2. Beste toner?

3. Beste serum?

4. Beste dagkrem?

5. Beste nattkrem?

6. Beste fuktighetsmaske?

7. Beste skrubbekrem?

8. Beste foundation?

Tenker å bestille noe av dette på nettet nå, men er usikker på hva jeg skal bestille.. Dagkrem, serum og fuktighetsmaske skal jeg iallefall ha meg.

Har nettopp testet ut et kit fra PCA Skin.. Dyrt i butikk, helt greit, men fikk anbefalt det for oily skin av hudpleieren - selv om jeg har ganske tørr og til tider rødflekket hud, så tror jeg skal gå for den tilegnet tørr hud om jeg ender opp på PCA Skin.. Har du prøvd PCA?

Har også en fuktighetsmaske (også svært dyr) fra Peter Thomas Roth som jeg har lyst til å teste ut.. Har lest endel bra om merket og beskrivelsen høres så bra ut (men det gjør vel de fleste beskrivelsene;) ) Har du prøvd dette merket?

Ellers har jeg tidligere brukt Kanebo og har egentlig vært fornøyd med det, men utifra div hudpleiebloggere og andre hudpleiere skal visst ikke dette være bra for huden..?! Vet noen av dere hvorfor egentlig??

Bruker fortsatt foundation fra Kanebo og er fornøyd med det:) Kunne gjerne holdt lengre på huden da, men..

Og så tar jeg krilltabletter, betakarotentabletter, Udo's Choice og Sanasol da:) Sistnevnte i hovedsak for å drepe fjøs-smaken av Udo's Choice'n...

Vann kunne jeg derimot ha vært enda flinkere til å drikke da..:-/

Blir veldig glad for andre hudpleietips:) Anbefalninger som frarådninger:)

Fortell, fortell:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv 34 år, har ganske fin og ung hud fortsatt (blir ofte tatt for å være alt fra 18-25, og gjett om det gjør meg glad:) ), med unntak av noen linjer på siden av øynene som jeg IKKE liker..:-(

Hva slags hudpleiemerke anbefaler du for å forbygge rynker/linjer? Trenger ikke svare på alle om du ikke bruker det:)

1. Beste ansiktsrens?

2. Beste toner?

3. Beste serum?

4. Beste dagkrem?

5. Beste nattkrem?

7. Beste skrubbekrem?

8. Beste foundation?

Tenker å bestille noe av dette på nettet nå, men er usikker på hva jeg skal bestille.. Dagkrem, serum og fuktighetsmaske skal jeg iallefall ha meg.

Har nettopp testet ut et kit fra PCA Skin.. Dyrt i butikk, helt greit, men fikk anbefalt det for oily skin av hudpleieren - selv om jeg har ganske tørr og til tider rødflekket hud, så tror jeg skal gå for den tilegnet tørr hud om jeg ender opp på PCA Skin.. Har du prøvd PCA?

Har også en fuktighetsmaske (også svært dyr) fra Peter Thomas Roth som jeg har lyst til å teste ut.. Har lest endel bra om merket og beskrivelsen høres så bra ut (men det gjør vel de fleste beskrivelsene;) ) Har du prøvd dette merket?

Ellers har jeg tidligere brukt Kanebo og har egentlig vært fornøyd med det, men utifra div hudpleiebloggere og andre hudpleiere skal visst ikke dette være bra for huden..?! Vet noen av dere hvorfor egentlig??

Bruker fortsatt foundation fra Kanebo og er fornøyd med det:) Kunne gjerne holdt lengre på huden da, men..

Og så tar jeg krilltabletter, betakarotentabletter, Udo's Choice og Sanasol da:) Sistnevnte i hovedsak for å drepe fjøs-smaken av Udo's Choice'n...

Ts her igjen.. Glemte visst å spørre om beste ØYEKREM??? :-S Nesten det viktigste jo...:-)

Skrevet

Hei,

jeg kan anbefale denne:

Dermavisu is one ofthe most powerful anti-wrinkle serum legally sold on the market today. Even our staff was quite surprised by the fast results that Dermavisu produced. Not only did Dermavisu eliminate wrinkles around the eyes but also dark circles and puffiness underneath the eyes.

Er veldig fornøyed med den selv! Mora mi bruker den også og vil ikke bytte den for noe annet:)

Skrevet

Hei,

jeg kan anbefale denne:

Dermavisu is one ofthe most powerful anti-wrinkle serum legally sold on the market today. Even our staff was quite surprised by the fast results that Dermavisu produced. Not only did Dermavisu eliminate wrinkles around the eyes but also dark circles and puffiness underneath the eyes.

Er veldig fornøyed med den selv! Mora mi bruker den også og vil ikke bytte den for noe annet:)

Tusen takk, norskmote:-) Hvor får jeg tak i denne?

Skrevet

Ingen flere som vil dele sine gode (evt dårlige) erfaringer med meg innen hudpleie?? :-)

Skrevet

Er det f.eks noen som har testet ut DENNE noen gang??? :-O Den høres vel for god ut til å være sann, hæ?? Men NOE kvalitet bør det jo ligge i den prisen da...

Skrevet (endret)

Hei, jeg er også 34. Har blitt anbefalt Eye Smooth fra Skin Doctors, og har tenkt å teste ut denne snart. Jeg har kombinasjonshud som lett får tilstoppede porer (men lite betente kviser. Blir blank i t-sonen utover dagen, men kan samtidig bli veldig tørr i overhuden, særlig nå om vinteren.

1. Beste ansiktsrens?

Noe med glykolsyre i. Bruker for tiden den fra MD Formulations, men jeg likte egentlig Anti-Aging Cleansing gel fra Peter Thomas Roth bedre.

2. Beste toner? Bruker ikke.

3. Beste serum? Bioclear fra Jan Marini. Inneholder ulike fruktsyrer, skal funke både på urenheter, samt jevne ut huden (pigmentflekker etc) ogforbedre teksturen i huden. C-Esta Serum fra samme merke på dagtid, under fuktighetskrem (med solfaktor).

4. Beste dagkrem?

Exuviance Multi-protective day fluid med SPF 15. Også veldig glad i Transformation fra Jan Marini og Antioxidant SPF 30 fra samme merke. Active moist (i sommerhalvåret) og Skin Smoothing cream fra Dermalogica kan også gjøre jobben.

5. Beste nattkrem? Exuviance evening restorative complex, Transofrmation cream, Skin smoothing/Active moist.

6. Beste fuktighetsmaske? Egentlig ikke funnet noen bra.

7. Beste skrubbekrem? MD formulations face & body scrub er uovertruffen!

8. Beste foundation? Fortsatt på leting etter noe bedre, men foreløpig mineralmakeup (løspudder) fra Tikei og Meow Cosmetics.

Endret av tante fiolett
Skrevet

Hei, jeg er også 34. Har blitt anbefalt Eye Smooth fra Skin Doctors, og har tenkt å teste ut denne snart. Jeg har kombinasjonshud som lett får tilstoppede porer (men lite betente kviser. Blir blank i t-sonen utover dagen, men kan samtidig bli veldig tørr i overhuden, særlig nå om vinteren.

1. Beste ansiktsrens?

Noe med glykolsyre i. Bruker for tiden den fra MD Formulations, men jeg likte egentlig Anti-Aging Cleansing gel fra Peter Thomas Roth bedre.

2. Beste toner? Bruker ikke.

3. Beste serum? Bioclear fra Jan Marini. Inneholder ulike fruktsyrer, skal funke både på urenheter, samt jevne ut huden (pigmentflekker etc) ogforbedre teksturen i huden. C-Esta Serum fra samme merke på dagtid, under fuktighetskrem (med solfaktor).

4. Beste dagkrem?

Exuviance Multi-protective day fluid med SPF 15. Også veldig glad i Transformation fra Jan Marini og Antioxidant SPF 30 fra samme merke. Active moist (i sommerhalvåret) og Skin Smoothing cream fra Dermalogica kan også gjøre jobben.

5. Beste nattkrem? Exuviance evening restorative complex, Transofrmation cream, Skin smoothing/Active moist.

6. Beste fuktighetsmaske? Egentlig ikke funnet noen bra.

7. Beste skrubbekrem? MD formulations face & body scrub er uovertruffen!

8. Beste foundation? Fortsatt på leting etter noe bedre, men foreløpig mineralmakeup (løspudder) fra Tikei og Meow Cosmetics.

Tusen hjertelig takk, tante fiolett!:-) Veldig gode og inspirerende svar. Du har visst prøvd endel. Veldig bra!

Det høres ut som vi har veldig lik hud du og jeg! Jeg har også kombinasjonshud og får lett tilstoppede porer, men svært sjeldent betente kviser. Og akkurat som deg blir jeg blank i overflaten utover dagen, men er samtidig tørr i overhuden.

For øyeblikket tester jeg ut PCA Skin. Har du prøvd noe derfra?

Skrevet

Nei, ikke prøvd noe derfra. Det er så mange ulike merker og produkter å velge blant, at man blir litt matt av og til.. :)

Skrevet

1. Beste ansiktsrens?

2. Beste toner?

3. Beste serum?

4. Beste dagkrem?

5. Beste nattkrem?

7. Beste skrubbekrem?

8. Beste foundation?

Jeg er 25 og får høre at jeg ser ut som 30!

Lurer heller på hva du gjør for å se så ung ut? Eller er det bare gode gener?:)

Skrevet

Jeg liker Elizabeth Ardens Ceramide Gold Capsules som serum for ansikt og øyeparti. Men jeg prøvde også Estee Lauder's Advanced Nigh Repair serum. Føltes også veldig bra.

Ellers liker jeg Estee Lauder's Time Zone dagkrem. Tror nattkremen også er bra. Og Cliniques Youth Surge kremer, selv om jeg egentlig liker kremer som lukter litt mer parfyme.

Skrevet

Oisann. Jeg skjønner at jeg må ta meg kraftig sammen. Bruker fremdeles bare billig ansiktskrem og vasker bort sminke på kvelden med ditto billig rens.

Har uansett lite rynker i forhold til mine venninner på samme alder (jeg er 37). Litt alvorsrynker i panna bare. Prioriterer annen kroppshysteri :gjeiper:

Antakeligvis gode gener, for min mor er over 60 og har knapt en rynke.

Skrevet

Jeg er sånn som deg. Er 29 og alle tar meg for å være 18 - 20 år.

Selv fokuserer jeg veldig på kosthold(drikker mye vann, spiser mye avokado, lager mat fra grunnen av med rene råvarer, og holder meg unna sukker, melmat og melkemat).

Jeg bruker bare mandelkrem fra Weleda, og jeg får skjønnhetssøvnen min. Om det er sol passer jeg å beskytte meg og å ikke oppholde meg for mye i sola.

Når jeg var i begynnelsen av 20-årene, kunne jeg sove lite uten at det syns, men nå må jeg ha god søvn ellers får jeg blå ringer under øynene og smilerynker.

Skrevet

Jeg kan anbefale Ole Henriksen Truth Serum Collagen Booster (Vitamin C serum) fra Ole Henriksen. Den syntes jeg er veldig bra. Syntes huden min gløder med denne! Problemet er egentlig den stive prisen i forhold til at jeg ikke syntes produktet er særlig drøyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...