Gå til innhold

HJELP!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hvordan få ei jenter til å bli intressert?(hvordan bli lagt merke til)

hva liker jenter generelt? muskler/hva liker de å gjøre å sånt :gjeiper:

pliiis hjelp meg :) hilsen en gutt med kjærlighets problemer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lebewesen93

Så vidt jeg vet finnes det ikke noen fasit på det;P

men med normal høflighet og hygene kommer du langt uansett :)

Også forresten..funker nok ikke på alle, langt i fra..men veldig mange jenter / damer liker små hunder. Går du med en snål liten sak kan du sikkert få napp fra noen :blomst:

JEG synes ikke muskler er noe særlig fint..må hvertfall ikke være masse. Ikke vær " JÆVLA KUL ASS :smoke: "

Men det viktigste av alt..vær deg selv :)

( ps. Hvor gammel er du forresten ?)

Endret av Lebewesen93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå regner jeg med at det var tul:P men bare for sikekrhets skyld. IKKE kjøp den en hund, for å imponere jenter, dyr er lelvende vesen og et stort ansvar:)

Hva jenter liker kommer vel litt ann på alderen og vil jeg si? det er forskjell på å sjekke opp ei 16 ¨r gammel jente og ei 40 år gamme dame:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 15 falt jeg som regel for gutter så fort de var hyggelige mot meg og viste interesse :P

Du trenger vel egentlig ikke gjøre stort mer enn det ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med bikkja var halveis tull :jepp:

Tull : Ja, det er et levende vesen å ikke noe "tilbehør"

sant: Det ER jo sant :jepp:

Det kommer helt an på typen jenter han er ute etter :P Jeg for min del synes små bikkjer er tullete og unødvendig å ha. Vet om flere jenter som synes det slik, og av folk jeg kjenner så er det kanskje 0,7% som liker de småtassene :P Foretrekker selv større bikkjer om man skal ha bikkje i det hele tatt. (Jeg ELSKER hunder, men er ikke begeistra for små kjøtere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lebewesen93

Det kommer helt an på typen jenter han er ute etter :P Jeg for min del synes små bikkjer er tullete og unødvendig å ha. Vet om flere jenter som synes det slik, og av folk jeg kjenner så er det kanskje 0,7% som liker de småtassene :P Foretrekker selv større bikkjer om man skal ha bikkje i det hele tatt. (Jeg ELSKER hunder, men er ikke begeistra for små kjøtere)

Det er sant :)

Foretrekker store hunder selv, men er noe med de små også. Tiltrekker min oppmerksomhet hvertfall :P

Hadde jeg sett en gutt / mann med en liten chihuahua måtte jeg kastet et pr ekstra blikk ( på bikkja riktignok) enn om han gikk med en schäfer ( som veldig mange menn har virker det som?)

Små hunder er ( var ?) litt mer "spesielt" enn en "vanlig" stor en. Merker det selv hvertfall, når jeg går med mopsen så er det ofte folk som må stoppe å se på ham og klappe ham, går jeg med blandingen ( som er stor) så er ikke så mange igjen som stopper:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går med mind groenendal så stopper nesten alle jeg treffer på. Og han er stor! Men vakker. <3

Kommer nok litt an på bikkja også ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt den hatten, den kan du i såfall kvitte deg med dersom den ikke virker ;)

Jeg personlig hadde fått et innstrykk av at du var lite maskulin visst du kom med en bitteliten hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett en mann gå tur med en chihuahua ville jeg trodd at han luftet den for dama, og dermed ikke vært spesielt interessert i mannen.

Om du vil sjarmere jenter på din alder burde du gi dem mye oppmerksomhet, vise dem interesse osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...