Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #1 Skrevet 5. mai 2002 Hei... Jeg har et spørsmål til dere med små barn, med spebarn, som er gravide, eller som ønsker å bli gravid: Hvor stor del av hverdagen deres "går med" til å formidle musikk til barna deres??? Og... Dersom noen hadde startet en musikkgruppe for barn og voksne der hvor dere bor - hadde dere deltatt på noe slikt??? (Musikkgruppen har som mål å formidle den gamle kulturarven vår, la barna oppleve musikk-glede, la barna utlikle seg verbalt/motorisk, osv gjennom musikk og bevegelse...) Jeg hadde blitt kjempeglad dersom noen hadde svart på denne, da det blir en slags "research" i forbindelse med min eksamen.... ME
Tusseline Skrevet 6. mai 2002 #2 Skrevet 6. mai 2002 Begge mine foreldre er veldig musikalske og min barndom besto defor av mye musikk. Det har gitt meg veldig mye, også senere i livet. Tror det er viktig å lære barna å kjenne musikk. Det gir dem fantasi, opplevelser, og ikke minst så er det morro! 12
Havfruen Skrevet 6. mai 2002 #3 Skrevet 6. mai 2002 Vi kommer til å forsøke å finne ei muikkgruppe å delta i helt fra babyn er født. Har hørt mye positivt om dette. Forsøker nå å "forske" på babyn ved å spille Herborg Kråkeviks Songbok til den ufødte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå