AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Synes du det er greit å nekte din 10 år gamle datter å leke med ei jente som leker bratsdukker? Burde man nekte barna å leke med folk som har umoralske leker eller som leker umoralsk lek?
Gjest Tipo Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Hva mener du med å leke bratsdukker? Min første tanke er at det forbudte vil være mye mer spennende for en ti år gammel jente.
^KinderMaxi^ Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Nei, ville nok ikke nekte henne det. De vokser det nok fra seg
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Mente leker med bratsdukker. Altså de dukkene med små kropper, stort hode med enda større lepper som kler seg stygt.
Pimp Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Mente leker med bratsdukker. Altså de dukkene med små kropper, stort hode med enda større lepper som kler seg stygt. ts, are you for real?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Synes du det er greit å nekte din 10 år gamle datter å leke med ei jente som leker bratsdukker? Burde man nekte barna å leke med folk som har umoralske leker eller som leker umoralsk lek? Ha ha ha!!! "burde man..."---- synes jeg kjenner igjen stilen din nå
Fanta Exotic Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Stakkars 10-årings, sier nå bare jeg. La ungene få leke med det dem vil, men mindre det er for seksuelt eller kan skade dem fysisk. De aller fleste jenter har vokst opp med Barbie og Ken liksom..
Elensire Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Nei, du burde ikke nekte henne det! du utviser ikke akkurat god moral ovenfor din datter hvis du nekter henne venniner fordi de har leker du ikke liker. Det vil alltid være noe en kan plukke på hos andre om en begynner slik. Du oppnår ikke stort annet enn at din datter blir sur på deg fordi du nekter henne venniner, og det kan fort ende med at hun blir utstøtt som rar og sær fordi hvilke leker andre barn har skal avgjøre om hun får være venn med de eller ikke. Da syns jeg det er bedre å lære datteren din at det er lov å være forskjellige, og at selv om dere har en holdning, så er det helt ok at andre har en annen holdning enn dere til ting. Hun er tross alt et barn. La henne få ha venniner og kose seg!
Gjest Lebewesen93 Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Jeg samla på dyrefigurer til jeg var rundt 14 år...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 Min 11-åring ønsker seg lekemarsvin i julegave. Hva er galt med at de leker?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #11 Skrevet 21. november 2010 JA! Det er svært skadelig for gutter. Mens det er helt uskadelig for jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå