AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Jeg har så utrolig lyst på barn!! Og det hindrer meg ikke at jeg ikke har noe mann eller kjærste. Jeg syns faktisk det kanskje kunne vært lettere å oppdra barnet selv enn at det skal bli en sårende krig uten like om man kanskje skulle være så egoistisk å bli gravid med vilje uten at han vet om det eller ønsker det selv... Så --- det må da finnes en annen måte? Insepsjon (?) Er det noen som vet noe om dette? Og er det andre som meg der ute???
Gjest Xelle Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Er ikke et ukjent fenomen å dra til Danmark for å få inseminasjon. Søk på fertilitetsklinikk danmark så får du vel opp en del info.
mp84 Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 syns du burde tenke deg godt om... å bli alenemor med vilje er etter min mening helt bak mål....
Nuith Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Kan jo registrere deg på en sjekkeside og skrive i profilen at du er ute etter uforpliktende sex i det formål å bli gravid. Tipper du får nok av interesserte henvendelser, igrunnen.
Gjest Alabama Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Kan jo registrere deg på en sjekkeside og skrive i profilen at du er ute etter uforpliktende sex i det formål å bli gravid. Tipper du får nok av interesserte henvendelser, igrunnen. Hvordan skal man forklare det for barnet den dagen barnet spør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå