Gå til innhold

Hjelp til å innrede nykjøpt leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg limer like så godt inn leiligheten her:

Min lenke

Jeg trenger tips og råd til hvordan jeg kan få inn alt jeg ønsker her, uten at det ser stappa ut.

Jeg har tenkt litt, og der hvor tv'en står på bildet, kunne jeg tenkt meg å ha en skjeselong, med den lengste delen inn mot veggen. Jeg har ikke tv, så dette blir mer en lesestue.

Jeg tenker også at det må være mulighet for å få plass til alle klær ett eller annet sted... Muligens med ett høyt skap i andre enden av sofaen inn mot veggen i hvitt, men vet ikke om dette kan bli for mye eller få rommet til å bli veldig lite..

Alle tips tas imot!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips for pen småoppbevaring er kister! Finnes utrolig mange fine kister du kan ha klær, skolebøker etc i...

Skrevet

Ta en titt på Ikea sin hjemmeside,evt en Ikea butikk, de har mange løsninger både når det gjelder møbler og interiør :)

Skrevet

Jeg hadde byttet ut speilet på badet med et speilskap. Da får du ekstra plass til oppbevaring. I tillegg så kan du ha overskap fra kjøkkeninnredning høyt oppe på veggen. Du har både de vanlige og de som er mindre hvor du skyver døra opp.

På hemsen hadde jeg hatt kjøkkenstammer med dører for oppbevaring.

Sånne oppbevaringsesker (store) i plast kan stables på hemsen. Vil du ikke se på de så går det ann å sette opp en gardin foran.

Skrevet

Jeg hadde byttet ut speilet på badet med et speilskap. Da får du ekstra plass til oppbevaring. I tillegg så kan du ha overskap fra kjøkkeninnredning høyt oppe på veggen. Du har både de vanlige og de som er mindre hvor du skyver døra opp.

På hemsen hadde jeg hatt kjøkkenstammer med dører for oppbevaring.

Sånne oppbevaringsesker (store) i plast kan stables på hemsen. Vil du ikke se på de så går det ann å sette opp en gardin foran.

Jøss!!!! Det var jo utrolig smart! :) hahhaa!! Det hadde jeg aldri kommet på ! Tusen takk for supert tips!! :yvonne:

Skrevet

Får man tak i sånt på ikea ? Du tenker da at du har de overskapene med front mot stua? Kan bare ikke se for meg hvordan man fester sånt eller ikke ... ? Litt blank der merker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...