Gå til innhold

Er han interessert i meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har blitt kjent med en mann på nettet. Vi har pratet sammen om løst og fast i over en måned nå, og jeg kjenner at følelsene mine for ham blir sterkere. Har derfor begynt å småflørte litt med ham innimellom, men blir litt usikker siden jeg ikke føler at han henger seg på. Så derfor lurer jeg på om det at han faktisk har pratet med meg så lenge, hver dag, om det som foregår i livet hans er fordi han er interessert? Eller ser han på meg bare som en venn? Og hvor mye skal jeg hinte om at jeg er interessert? Har ikke lyst til å skremme ham bort heller, for jeg trives med vennskapet hans. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker med folk av motsatt kjønn daglig jeg uten at jeg interessert i noe med de.

Ta heller å fisk litt, ta litt initiativ da kvinne ! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan vi vite hva han tenker?

Vi kan fable og gjette så mye vi ønsker, men uten at du fisker eller spør ham blir det jo bare vill gjetting.

Ta litt initiativ du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje hvis dere hadde tatt en liten hvit løgn og sagt noe som "Ja, han virker interessert", så hadde jeg fått mot nok til å ta initiativet. :gjeiper:

Av og til så handler det ikke bare om fakta, men om hva en person virkelig ønsker å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker at den du snakker til skal ta en hvit løgn for å støtte opp om deg for å få deg til å gjøre noe du er litt redd for, så tar du det ikke på et offentlig forum hvor folk svarer rett fra levra.

Vi er ikke dine venner, vi kjenner deg ikke =D

Vi vet dessverre ikke hvilke knapper vi skal trykke for å få deg på det sporet du vil på.

MEN! uansett, kjør på, dette klarer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...