Gå til innhold

Jenter = vin.. Gutter = Øl

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før jeg sluttet å røyke drakk jeg nesten BARE øl jeg, liker ikke hvitvin og tåler ikke rødvin.

Nå som jeg sluttet å røyke tør jeg ikke drikke øl mer, for av erfaring VET jeg at dersom jeg sitter å koser meg med en øl, kommer røyklysten farlig voldsomt tilbake!!! Og det kan jeg ikke risikere.

Drikker nå kun smirnof Ice eller solbærsider, eller alkoholfritt.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet
Hvorfor er ofte slik at Jenter drikker vin og gutter drikker øl?

Hvor i all verden har du det fra? Ok, da jeg var fjortis og hadde nettopp begynt å drikke, så rynka jeg seff på nesa av øl... Men nå liker jeg det! Vin er heller ikke å forakte. Med meg så er det vel sånn at øl er fylle-drikk, mens vin er kose-drikk... :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg drikker ikke noen av delene.. :D

Ikke jeg heller :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos meg går det mest i hvitvin og en sjelden gang rødvin.

Øl klarer jeg nesten ikke lukten av

Sambo drikker øl og rødvin

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor er ofte slik at Jenter drikker vin og gutter drikker øl?

Svaret er enkelt; øl er fullt av østrogen, og det tiltrekkes jo gutter av! Derfor ser du også mange eksempler på gutter som etter 5-6 halvlitere blir mer kvinnelige. De snakker mye mer, og de blir mye dårligere sjåfører...

:ler:

*AU! Ikke lugg!*

Skrevet

Vin er godt. Øl smaker avfall. :sjarmor:

Godt sagt, og helt enig.

Hos meg går det mest i hvitvin og en sjelden gang rødvin. Øl klarer jeg nesten ikke lukten av

Samme her.

Skrevet

Her går det i litt forskjellig alkohol, kommer an på settingen.

Tåler nesten ingen rødviner, *snufs*, drikker mest øl på fest, ett glass hvitvin i ny og ne, Bloody Mary på slitne søndager og en god whisky når jeg skal slappe av eller fly.

Drikker aldri ting som er for søtt eller surt, og rusbrus er for småunger! :sjarmor:

Skrevet

Kan ikke svare for andre enn meg, og jeg syns generelt ikke alkoholsmak er noe godt, derfor er jeg en liten særing når det gjelder alkohol, og styrer lange veier utenom øl, det smaker bare beskt syns jeg, og vinen skal være søt skal jeg få den ned.

Ellers har jeg det like fint med brus jeg.

Skrevet

Jeg syns øl er utroooooolig godt.. Det finns ingenting som er så godt etter en lang dag som en frisk halvliter.

Og for dere som er ølkjennere så vil jeg anbefale og sjekke ut et nytt norskt bryggeri som heter Nøgne.. De har en egen "India pale ale" som har visstnok vunnet flere priser. (Nøgne importerer humla bare fra USA!)

Gjest Embla s
Skrevet

Kjenner ei jente som var utvekslingsstudent i Australia for noen år siden. Hun fortalte at alle (spes guttene) ble helt forferdet når hun ville ha øl. For det fikk man jo hår på brystet av :o

Jeg drikker sjeldent øl, men noen ganger, spes hvis det er varmt og ølen er kald, kan jeg få lyst på øl. Men generelt syns jeg ikke øl er så godt. Syns vin smaker bedre.

Gjest Tristessa
Skrevet

Drikker begge deler jeg. Men jeg er ikke en typisk jente egentlig.

Skrevet

Øl er æsj. Søt hvitvin er nam. Enkelt valg. :D

Skrevet

Samboeren min drikker ikke øl og jeg drikker både øl og vin.

Skrevet

Jeg drikker ingen av delene. Er jeg intetkjønn da? :klø:

Skrevet

Nei, du er fjærkre. Fjærkre har ikke godt av alkohol da de lettere flyr i vinduer av det.

Skrevet

Liker best øl jeg! Kald Heineken...mm...

Vin er godt til en god middag..

Skrevet

det er slik pga usikkerhet og rolleforventninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...