Donnie Darko Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Hvorfor er ofte slik at Jenter drikker vin og gutter drikker øl?
Gjest the imp Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er jente og jeg drikker begge deler
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg liker ikke øl. Magen blir liksom så full og jeg må tisse hele tiden. I stedet drikker jeg hvitvin, som smaker godt. Sambo liker heler ikke øl, men drikker det likevel. Det er kanskje en sånn guttegreie? Men når dette er sagt, så kjenner jeg flere jenter/kvinner som drikker øl og liker det.
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Ingenting er som en iskald pils en varm sommerdag, eller en pils på pub etter en laaaaang shoppingrunde i en eller annen storby :D Men mer en den ene gode pilsen, gjør magen alt for full, så skal jeg drikke mer foretrekker jeg vin. Eller en drink. Eller en Irish Coffee. Mannen min har noenlunde samme oppfatning som meg; ja takk til en kald pils en varm sommerdag, men foretrekker noe annet.
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Ei forklaring på at enkelte kvinner heller vil ha vin kan være at ølet legger seg over buken på oss; og de vil ikke trimme pubmuskelen slik at d vises....
Englepusen Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Drikker ingen av delene jeg, HAH! Foretrekker en god drink så det går mest i vodka. Når jeg en ufattelig sjelden gang drikker da..
starie Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Foretrekker en god drink så det går mest i vodka. Når jeg en ufattelig sjelden gang drikker da..
Englepusen Skrevet 13. oktober 2003 #13 Skrevet 13. oktober 2003 Sambuca er også godt , men tequila er noe søl! Hvitvin kan gå an, hvis den er søt vel og merke.
manji Skrevet 13. oktober 2003 #14 Skrevet 13. oktober 2003 Selv drikker jeg ikke. Men det er masse annet som fungerer. Hvis jeg skal ta noe annet en brus når jeg er ute på café, så er IrishCoffee et ypperlig valg. Er ikke spesielt fan av kaffe eller te heller.
Gundel Gaukeley Skrevet 13. oktober 2003 #15 Skrevet 13. oktober 2003 Denne jenta drikker IKKE vin! Men øl derimot....... eller en whiskey....
VesleBråka Skrevet 13. oktober 2003 #16 Skrevet 13. oktober 2003 Drikker vel alt jeg kan få henda mine på, bortsett fra det som smaker lime eller sitron eller mint eller gin eller tonic. Er helt enig i at øl kan være slitsomt på vorspiel, man blir så full i magen at det er vanskelig å drikke "nok" (poenget er jo å bli gladbrisen) og så den evindelige løpinga på do..
Soul Skrevet 13. oktober 2003 #17 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg foretrekker en kald øl...men et glass vin går også an
blåveis Skrevet 14. oktober 2003 #18 Skrevet 14. oktober 2003 har kanskje litt mer sans for vin.. men er jo en skikkelig ølhund også (særlig mørkt øl.. ) det er jo så forskjellig hva man har lyst på i ulike anledninger.. så jeg sier som så mange andre; ja takk! begge deler!!
jordbær Skrevet 14. oktober 2003 #20 Skrevet 14. oktober 2003 Fordi vin er en kosedrikk :D Jeg koser meg med vin... Samboern liker nok øl bedre enn vin, men han drikker øl mer sjeldent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå