AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #1 Del Skrevet 20. november 2010 Da var jeg singel igjen. Gråter skikkelig og mævler i meg sjokolade... helt knust. Han har funnet seg ny dame... ekte drittsekk... Vi som liksom skulle gjøre noe koselig sammen denne helgen, men neida... MÅtte bare få dette ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. november 2010 #2 Del Skrevet 20. november 2010 Det var jo synd ;< Men du vil vokse deg sterkere etter dette, også vil du finne en finere og bedre type neste gang For øyeblikket kan du jo prøve å nyte å være fri igjen (selvom det er vanskelig etter et brudd). Men du kan jo for eksempel lage en liste med de dårlige sidene hans, som f.eks at han lar dolokket stå oppe. Fikk meg til å føle meg bedre etter brudd hvertfall! Også må du samle alle venninnene dine og lage en helaften med film og iskrem ;> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. november 2010 #3 Del Skrevet 20. november 2010 Jammen du liker jo bare gutter som andre jenter også liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #4 Del Skrevet 20. november 2010 Er i samme situasjon selv. Men ikke noe ny dame inni bilde som jeg vet om og tror heller ikke det. Skulle faktisk ønske det for da hadde jeg hatt god grunn til å tenke at han ikke fortjener meg. Vær sint, forbannet, lei deg.. Han kommer til å slite og møte virkeligheten idag. Ingenting å samle på slike menn. Jeg er inne i min første uke og har aldri hatt det så vondt før. Føles ut som jeg rett og slett skal dø innimellom. Men det går bedre og vi kan ikke få det verre. Trøster meg med at jeg vil ikke ha en mann som ikke er like glad i meg som jeg er i han. Jeg måtte ta valget for han og hadde gått lenge å kjennt på at han ikke likte meg like mye lenger, selv om han latet som. Jeg er glad for at jeg ikke pinte meg lengre med å gå rundt å håpe, men j... vondt å miste den man elsker så høyt. Jeg har aldri elsket en person så mye og da er det enda vondere. Jeg har hatt behov for å sørge i fred noen dager, men kjenner det hjelper å gjøre noe. Bare å lage mat og husarbeid er terapi, men tiltak spes når man ikke eiger matlyst. Vil gi deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. november 2010 #5 Del Skrevet 20. november 2010 Det var jo synd ;< Men du vil vokse deg sterkere etter dette, også vil du finne en finere og bedre type neste gang For øyeblikket kan du jo prøve å nyte å være fri igjen (selvom det er vanskelig etter et brudd). Men du kan jo for eksempel lage en liste med de dårlige sidene hans, som f.eks at han lar dolokket stå oppe. eeeh, hva med at han blir kåt og har lyst til å pule på andre damer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. november 2010 #6 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) eeeh, hva med at han blir kåt og har lyst til å pule på andre damer da? Som en dårlig egenskap? Jeg skrev bare ett eksempel da, hun kan vel få fylle ut lista sjøl Endret 20. november 2010 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 20. november 2010 #7 Del Skrevet 20. november 2010 Da var jeg singel igjen. Gråter skikkelig og mævler i meg sjokolade... helt knust. Han har funnet seg ny dame... ekte drittsekk... Vi som liksom skulle gjøre noe koselig sammen denne helgen, men neida... MÅtte bare få dette ut... Skjønner det er vondt ja! Men herfra kan det bare gå en vei,oppåver Legg fra deg sjokoladen,hev hodet og kom deg ut.Frisk luft,trening og sosialt samvær med venner gjør underverker i det lange løp,og du slipper å sitte alene å tenke på alt.Glem han og vis han at du skal klare å komme deg videre og at han ikke skal få knekke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. november 2010 #8 Del Skrevet 20. november 2010 Dere som mener at dette her bare kan gå oppover, - eeeh, er det helt sant? Jeg vet om en fyr som hoppet ut fra en verandra fra en av tveitablokkene, - etter at dama var utro med en fyr hun hadde møtt på tveitasenteret dagen i forveien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #9 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, da er vi to. Jeg tror jeg har grått fra meg, men fader så vondt det gjør. Jeg regner med at han i mitt tilfelle har funnet seg en ny dame. Jeg føler meg så dårlig, og har ikke veldig mye selvtillitt igjen nei. Skal ut ikveld, men føler deg lyser DUMPA av meg, og da er jeg vel ikke så interressant for noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 20. november 2010 #10 Del Skrevet 20. november 2010 Dere som mener at dette her bare kan gå oppover, - eeeh, er det helt sant? Jeg vet om en fyr som hoppet ut fra en verandra fra en av tveitablokkene, - etter at dama var utro med en fyr hun hadde møtt på tveitasenteret dagen i forveien! Neida,det trenger såklart ikke å gå kun oppåver!Men det var ment som et lite "push" i den retningen.Uansett vet ikke jeg hvor langt nede hun evt er psykisk.Er det så ille som han du beskriver evt,beveger vi oss på et helt annet tema og en helt annen diskusjon.Men håper jo såklart ikke at det er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassiuss Skrevet 20. november 2010 #11 Del Skrevet 20. november 2010 Da var jeg singel igjen. Gråter skikkelig og mævler i meg sjokolade... helt knust. Han har funnet seg ny dame... ekte drittsekk... Vi som liksom skulle gjøre noe koselig sammen denne helgen, men neida... MÅtte bare få dette ut... Beklager at du har det vondt, men fordi helga ble ødelagt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #12 Del Skrevet 20. november 2010 Tusen tusen takk for all støtte... En klem til dere som sliter med det samme. Det er helt for jævlig for å si det rett ut... Cassiuss @ Jeg har det vondt fordi exen gjorde det slutt rett før helgen. (Vi hadde planlagt en fin helg sammen...) Noe som gikk rett til helvete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 20. november 2010 #13 Del Skrevet 20. november 2010 Men du kan jo for eksempel lage en liste med de dårlige sidene hans, som f.eks at han lar dolokket stå oppe. Fikk meg til å føle meg bedre etter brudd hvertfall! Også må du samle alle venninnene dine og lage en helaften med film og iskrem ;> Ja steike altså, å la dolokket være oppe er jo kardinalsynd nr. 1. Vi snakker skilsmissegrunn her. Muppet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #14 Del Skrevet 20. november 2010 prøve ¨finne negative sider ved han, ja.. Kommer seriøst ikke på noen. Han er rett og slett mr perfect... Masse venner, høy utdannelse, kommer fra en meget velstående familie, ordentlig mann, familiekjær, drikker sjeldent, omtenksom, bra personlighet, sjarmerende og alt det der... uff, jeg savner han. Han har ikke vært på msn i helgen... Orker ikke tanken... kanskje han er ute på byen og hygger seg med andre jenter. Ugg... :'( SNUFS!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. november 2010 #15 Del Skrevet 21. november 2010 Herregud, snakk om å overanalysere ting her. Sa da ikke at man skulle skrive skilsmissegrunnlag. Småting kan være sinnsykt irriterende, og det er vanskelig å komme med negative ting når man nettopp er knust. Lettere å komme på småting som kunne irritere når man var sammen, bl.a som at dolokket er oppe, eller at han rister etter å ha pissa, så det er pissedråper overalt på dassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #16 Del Skrevet 21. november 2010 Annonymbruker 16.45 her. Jeg var helt sikker på at nå kunne det hvertfall ikke bli værre. Men der tok jeg feil. Har knappt fått i meg mat denne uken. Pørver så godt jeg kan og spier med ungene. Idag våknet jeg med sterke magesmerter, kvalm og uvel i hele kroppen. Jeg har nok alt for lite næring i kroppen så i morgen må jeg komt meg på apoteket å kjøt noe næring. Jeg føler meg som en 90 åring som såvidt klarer å gå opp trappen. Vondt i hode og noen sinnsyke intense smerter. Jeg begynner å bli bekymret for min egen helse faktisk Håper din dag er bedre og det må jo snart snu ellers skjønner jeg ikke hvordan dette kommer til å gå. Jeg har ingenting å gå på heller. Aldri opplved å bli så knust før sikkert derfor rekasjonen er så enorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 21. november 2010 #17 Del Skrevet 21. november 2010 mmm.. det suger. Med eksen min så var det jeg som slo opp. Men fordi han hadde allerede ei jente, så regner det som å bli dumpa. (han ville ha begge!) De er sammen nå og livet er fortsatt ille. Jeg har klart å ha det gøy og finne nye gutter (for en kort tid) og fokusere på studier, men samtidig er han fortsatt i bakhodet mitt og ødelegger en liten del av livslysten min. Greia mi er at bruddet var for et år siden. tror jeg trenger en psykolog. håper det går bedre for deg. Som et tips: etter mitt brudd hadde jeg en kompis som ville vise meg hva singellivet hadde å by på, og de første 6 månedene etter bruddet var faktisk veldig fine til å ha blitt knust hvis du skjønner. Oppmerksomhet fra gutter som likte meg når jeg hadde kjæreste men ikke kunne si det, tid med venner, byturer, flørte med noe gutter og den følelsen av at man er selvstendig og ikke avhengig av NOEN ble jeg veldig stolt av Er bare nå i ettertid at jeg har falt litt ned igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bubbels Skrevet 21. november 2010 #18 Del Skrevet 21. november 2010 Mistet kjæresten min i dag selv, min første kjærlighet. Vi har leilighet sammen, og masse felles ting. Vi bor sammen og skal bo sammen helt til han drar i millitæret tidlig januar. Jeg er helt knust, men det går ikke opp for meg fordi han sitter i samma rom som meg. Har grått i hele dag, jeg ser virkelig ikke lyset og jeg gruer meg sånn til han drar til jula fordi da kommer det til å gå opp for meg at gutten min ikke er min lenger... Dette er så vondt at jeg ikke holder ut, sikket lagt på meg 20kg i dag også, hjelper ikke særlig det heller hvis man skal ut på markedet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #19 Del Skrevet 21. november 2010 Mistet kjæresten min i dag selv, min første kjærlighet. Vi har leilighet sammen, og masse felles ting. Vi bor sammen og skal bo sammen helt til han drar i millitæret tidlig januar. Jeg er helt knust, men det går ikke opp for meg fordi han sitter i samma rom som meg. Har grått i hele dag, jeg ser virkelig ikke lyset og jeg gruer meg sånn til han drar til jula fordi da kommer det til å gå opp for meg at gutten min ikke er min lenger... Dette er så vondt at jeg ikke holder ut, sikket lagt på meg 20kg i dag også, hjelper ikke særlig det heller hvis man skal ut på markedet igjen. Det vil bli bedre. Alltid vondt å miste den første kjæresten og uansett. Jeg er der selv og det føles ut som jeg skal dø innimellom. Jeg eiger ikke matlyst og klarer knappt å få i meg noe næring. Innimellom går det bedre. For meg hjelper det å komme seg ut av huset, selv om innimellom klarer jeg ikke komme meg lengre en til sofaen. Frisk luft, bevegelse og gode venner. Ta vare på de gode minnene. Vi kan desverre ikke eige et annet menneske og man må slippe fri den man elsker. Selv om det er ubesrkivelig vondt Les om selvutvikling og kjærlighetssorg på nettet. Det har hjulpet meg mye. Du vil lære mye om deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå