Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har vert gift en gang. Ekteskapet var vondt og mannen ikke snill. Nå har jeg blitt samboer med verdens aller beste fyr, og er overlykkelig. Lurer litt på hva jeg skal gjøre med gifteringen min. Den ligger for tiden "gjemt og glemt" i en skuff. Siden tiden med ex`en var forferdelig, ønsker jeg ikke å ha minner fra dette. På den andre siden er det jo en gullring. Hva skal jeg gjøre? Beholde? Kaste? Sende den til ex`en? Smelte den om til noe annet? Trenger gode råd..
Gjest Madam Felle Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Ja hvorfor ikke smelte den om til en helt ny ring? Det gjorde jeg med min forrige forlovelsesring, og den nye ringen ble bare så fiiiiiiiiin
Gjest timien- Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Ja lag noe pent av den! Fikk dere barn? Kanskje du kan lage noe til barna? Ikke kast den, det er morsommere og støpe den om!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 gammel gull har inbytteverdi hos en gullsmed.. kjøp deg noe fint..
Gjest GreenSky Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Siden eksen din ikke var noe særlig, i følge deg selv, så ville jeg byttet inn ringen og gjort noe hyggelig for pengene!
Gjest Vanessa Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg ville kastet den, hadde ikke orket å beholde noe som gir dårlige minner. Å støpe den om hjelper lite, det nye produktet kommer jo uansett fra noe som eksen har betalt.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Bytt den inn i noe fint! Det skal jeg også gjøre. Visste ikke at du kunne bytte uten å smelte. For ved å smelte føler jeg at jeg beholder dårlige minner, men bytte, noe helt annet! Jeg har jo 8mm gull liggende, tung er den også! *løpe til gullsmeden*
Gjest Lille_my Skrevet 14. oktober 2003 #8 Skrevet 14. oktober 2003 Heei! Jeg har oxo vært gift før,vi fikk barn sammen..så jeg valgte og smelt om begge ringene til ett smykke til den lille gutten vår..å den har han ennå.. Ble fornøyd m det jeg
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Tusen takk for alle svar. Vi har ikke barn sammen (heldigvis), så jeg jeg tror jeg skal få byttet den i noe fint. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå