Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Hei Vet ikke om dette blir rette forum, men prøver her likevel... Jeg er en jente som tenner på å se menn vise seg på cam, og har etterhvert fått kontakt med noen som liker og vise seg frem. Disse har jeg lagt til MSN. Problemet er at jeg ikke vil vise meg fram, og når de sender forespørsel om cam til meg, så får jeg beskjed om at jeg enten må akseptere eller avslå invitasjonen. Hva skjer når jeg aksepterer? Blir begge cammene slått på, eller?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Om du får forespørsel om videosamtale så slås begge på. Men om kun han sender sitt eget cam blir ikke ditt åpnet.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Om du får forespørsel om videosamtale så slås begge på. Men om kun han sender sitt eget cam blir ikke ditt åpnet. Hvordan kan han sende kun sitt eget cam? Hvordan ser jeg det?
fruBeist Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Om du har webkamera som ikke er integrert i laptopskjermen, er det jo bare å peke ditt kamera en helt annen vei enn på deg
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Om du har webkamera som ikke er integrert i laptopskjermen, er det jo bare å peke ditt kamera en helt annen vei enn på deg Det er integrert
Gjest mann Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Hvordan kan han sende kun sitt eget cam? Hvordan ser jeg det? I msn er det et kameraikon ved bildet av den du snakker med det, om du ber han om å trykke på kameraikonet ved siden av sitt eget bilde, så tror jeg at det fungerer at bare han viser kamera. Har selv vist meg for ei av venninnene mine tidligere, og da fungerte det hvertfall at bare jeg viste. Men du kan jo også bare dekke til kameraet eller snu det vekk hvis det er et løst kamera om dere ikke får det til?
Gjest Kadust Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Det er lett å se, for når det er hans eget cam så stå der "viser webcam" i forespørselen. Så står det "sender webcam" eller noe sånt når det er ditt. Ellers så kan du jo gjøre slik at dem ikke kan se at du har webcam.
fruBeist Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 Det er integrert Teip et eller anna foran. (som er lett å få av igjen)
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #10 Skrevet 20. november 2010 Det er lett å se, for når det er hans eget cam så stå der "viser webcam" i forespørselen. Så står det "sender webcam" eller noe sånt når det er ditt. Ellers så kan du jo gjøre slik at dem ikke kan se at du har webcam. Hvordan gjør jeg det slik at de ikke ser at jeg har cam???
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #11 Skrevet 20. november 2010 Hvordan gjør jeg det slik at de ikke ser at jeg har cam??? Det skal du finne et sted i innstillingene på msn tror jeg. Men er det noe problem da? Vær ærlig om at du kun ønsker å se, ikke vise, så bør de respektere det.
Lillaa Skrevet 20. november 2010 #12 Skrevet 20. november 2010 Gå inn på "Alternativer" (ligger nedfor der du velger om du vil vises som tilgjengelig, opptatt, borte, frakoplet, osv) Da får du opp et vindu som automatisk viser siden med "Personlig" først. Nederst på den siden kan du fjerne haken i ruta foran "Tillat at andre ser at jeg har webcamera".
Gjest jjjjjjj Skrevet 20. november 2010 #13 Skrevet 20. november 2010 Du kan også bare rive en papirbit eller noe og teipe foran kameraet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå