Gå til innhold

Sklerosering - sprengte blodkar på bena

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt røde synlige små blodårer på bena i mange år, og drømmer om å ta sklerosering for å bli kvitt de. Men det koster. Har noen erfaringer med dette? Hvor gjorde dere det? Hvor mange behandlinger trengte dere? Hvor lang tid gikk det før dere fikk nye sprengte blodkar igjen? Er det verdt prisen man betaler?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd sklerosering. Det var ikke smertefullt i det hele tatt, men man må gå med støttestrømper og unngå fysisk aktivitet i størst mulig grad i 14 dager etterpå. Jeg gjorde det på Ellipseklinikken og betalte 2400 kr. De synlige blodkarene på leggen min har blitt mye mindre synlige enn de var før etter kun en behandling, men ikke helt borte. Jeg hadde arr i form av små blåmerker i flere måneder etter behandlingen, men de er helt borte nå. Det er over ett år siden behandlingen, og jeg har fått nye synlige årer andre steder på leggen, men ikke på det området som ble sklerosert. Jeg kommer nok til å gjøre det igjen på de nye, synlige årene. Alt i alt vil jeg si at det er verdt prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...