vesle-milla Skrevet 19. november 2010 #1 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg lurte på om det er noen som har tips og anbefalinger til lydbøker for barn i alderen 4-5 år, til både gutt og jente? Gjerne noe som er morsomt for barn, men som samtidig inneholder pedagogiske temaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 21. november 2010 #2 Del Skrevet 21. november 2010 Ok, vet ikke hvor pedagogiske de er, men dette er i alle fall lydbøker mine barn på ca den alderen liker: - Pulverheksa - Knerten - Dyrene i Hakkebakkeskogen - Folk og røvere i Kardemomme By - Gnottene I tillegg ulike lydbøker om "Lillesøster" + "Gummitarzan" og "Flodhest i taket". Har ikke prøvd barnebøkene til Erlend Loe, men kan tenke meg at de er bra også. F.eks "fisken". Jentene liker i tillegg sånne "prinsessebøker" (du vet, lydbøker om Tornerose, Askepott osv), men jeg synes de er så dillete... Og så varer stort sett interessen for dem veldig kort, i forhold til de andre bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koriander Skrevet 21. november 2010 #3 Del Skrevet 21. november 2010 Pulverheksa-lydbøkene er fantastiske for både små og store! Jeg lo så tårene trillet første gang jeg hørte alle parodiene (Drømmeprinsen=Ari Behn osv). Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå