Gjest Abelone Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Av å lese ei skikkelig god bok i fred og ro, eller å ha venninnekveld med te/vin/dipp og skravvel, eller gå en lang skogs/fjelltur, eller se yndlingsserier på Tv, eller surfe, eller sove ? Best altså, om du må velge nå.. Jeg velger meg ...... venninnekveld.... Du?
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 å ha venninnekveld med te/vin/dipp og skravvel så hadde du ikke kg som et valg? men jeg tar venninnepakken jeg også`...
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Fordi jeg er lat - grenseløst lat - så blir det ofte tv og pc og hjemmekos. De tingen jeg har mest glede av i ettertid derimot - det er vennekvelder ( det blir ofte venner av begge kjønn siden jeg har to hobbier hvor jeg treffer venninnene mine hele tiden) og en laaaang fjell- eller skogstur.
Tamara Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er sliten. Mitt valg blir hjemmekveld med en god bok, en god film, surfing og grønnsaker med dipp. Og iste. Spør meg igjen når jeg føler meg mer våken, kanskje jeg svarer noe annet...
Donnie Darko Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg syns det er kjempedeilig og være ute i naturen.. spesielt i skogen.. så fort jeg og en kompis av meg har tid så drar vi rett opp på hytta hans med en sekk med ved og noen pils + fiskeutstyr. Liker også å gå lange turer og bare observere alt som foregår i naturen..
Gjest Malena Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Det jeg føler meg mest underernært på for tiden er søvn. Så om jeg hadde blitt spurt idag, så hadde jeg valgt å sove.
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Av å lese ei skikkelig god bok i fred og ro, eller å ha venninnekveld med te/vin/dipp og skravvel, eller gå en lang skogs/fjelltur, eller se yndlingsserier på Tv, eller surfe, eller sove ? Best altså, om du må velge nå.. Jeg velger meg ...... venninnekveld.... Du? Mitt valg kommer an på humøret; jeg er ikke interessert i å se så mye folk når jeg har mensen og er sur....
starie Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Hjemmekos med gode venner er jeg aldri for trett eller sur til!
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #12 Skrevet 14. oktober 2003 Mitt valg kommer an på humøret; jeg er ikke interessert i å se så mye folk når jeg har mensen og er sur.... Det tenkte jeg også og svare.....
tomine28 Skrevet 14. oktober 2003 #13 Skrevet 14. oktober 2003 Venninnekveld med masse vin, skravling og latter!! Men er jeg sliten, liker jeg meg best hjemme med ei god bok.
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #15 Skrevet 14. oktober 2003 Å se utover fjellheimen..og ikke møte noen av de gyselige folka som bor der.
Cawarra Skrevet 14. oktober 2003 #16 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg sier som Livets datter; alt til sin tid!
Fulaste Flickan I Värden Skrevet 14. oktober 2003 #17 Skrevet 14. oktober 2003 Altså..hmmm.. Det er ikke vits i å ha den diskusjonen her engang. MAT ER BEST!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. oktober 2003 #20 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg hadde valgt meg venninnekveld - men det er fordi de aller fleste kveldene består av hjemmekvelder med han og meg.. Så hjemmekvelder i fred og ro (noe jeg for så vidt er veldig glad i) er det liksom ganske mange av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå