AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #81 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har bodd i irland og kan fortelle at de ikke er så veldig kjekke, men meget høflige (optatt av å være galant) De går derimot med skoa INNE, vasker seg lite og er ikke spess opptatt av å være renslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 24. november 2010 #82 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har bodd i irland og kan fortelle at de ikke er så veldig kjekke, men meget høflige (optatt av å være galant) De går derimot med skoa INNE, vasker seg lite og er ikke spess opptatt av å være renslig. Hehe det gjør de da i UK og USA også... går med skoa inne! Det med hygienen varierer vel. Jeg har vært heldig med mine irer. Rene pene gutter som har luktet godt! Utseendet er ikke så farlig når de har verdens mest sexy språk. Også er de så sjarmerende, morsomme, hyggelige, har bra moral (vel, de fleste har bra moral) og tar masse initiativ når det gjelder dating og sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 24. november 2010 #83 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har bodd i irland og kan fortelle at de ikke er så veldig kjekke, men meget høflige (optatt av å være galant) De går derimot med skoa INNE, vasker seg lite og er ikke spess opptatt av å være renslig. utrolige mange nordmenn som er slik også da... usj var sammen med en nordmann som beskriver det ovenfor veeeldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. november 2010 #84 Del Skrevet 24. november 2010 Åh, den aksenten... :dåne: Unnskyld meg, men det er bare noe med måten de snakker på som gir meg en trang til å Beklager mor, men blir nok ikke en etnisk norsk fyr med navn Ola jeg kommer hjem med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 29. november 2010 #85 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er i Irland nå, og kan ikke si at irske gutter ( eller jenter) er bemerkelsesverdig stygge. Slik jeg oppfatter det er det like stor variasjon utseendemessig som i Norge. Men de er virkelig høflige, vennlige, imøtekommende og rett og slett en fryd å omgås- altså folk generelt. Herlige mennesker! Forfriskende med folk som er mindre skeptiske og har lavere terskel for å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå