Gå til innhold

Små baller=ikke utro?

Fremhevede innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

I følge en artikkel jeg leste et sted (tror det var i UK) så hadde noen forskere funnet ut at menn med små baller var mindre utro enn de med store baller. Greia var vel at de med store baller hadde mer sperm de måtte kvitte seg med. Tror dere det er noe i dette? En av mine exer som var utro som f hadde ikke spes store baller så teorien er nok ikke helt vanntett..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Hehe, jeg tror ikke det ligger så masse i det. Kjenner mannfolk med både store og små baller som har vert utro, og ikke utro.

Skrevet

Det tror jeg er bullshit;-) Men sånn uansett; exen min har de største ballene jeg har sett-han var aldri utro og har ikke hatt noen siden heller (over 1 år siden). Kanskje han bare er veldig flink til å runke all the time? Who knows;-)

Skrevet

Jeg skal begynne å "cupe" alle menn jeg ser! :lur:

Gjest HunterLady
Skrevet

Bullshit deluxe!

Men hadde jo vært morsomt om det hadde stemt.. Gjort ting litt lettere!

Skrevet

Utro menn har ikke baller i det heletatt.

Enig!

-Mann-

Skrevet

Nei, ballestørrelse har heller ikke noe med hvor mye sperm som produseres.

Skrevet

:skratte: det hadde vært rått!

"Unnskyld, jeg må bare... Ah, okei! Du kommer ikke til å være utro, fjuhh :klemmer: " :fnise:

Gjest Eventyr3
Skrevet

:skratte: det hadde vært rått!

"Unnskyld, jeg må bare... Ah, okei! Du kommer ikke til å være utro, fjuhh :klemmer: " :fnise:

hahahahahaha

Skrevet

Gjør det!

Skrevet

I følge en artikkel jeg leste et sted (tror det var i UK) så hadde noen forskere funnet ut at menn med små baller var mindre utro enn de med store baller. Greia var vel at de med store baller hadde mer sperm de måtte kvitte seg med. Tror dere det er noe i dette? En av mine exer som var utro som f hadde ikke spes store baller så teorien er nok ikke helt vanntett..

Tullball. Ballene mine er knøttsmå, og jeg elsker å være utro

Skrevet

Og kvinner med store pupper er mer utro enn kvinner med små, for de produserer mer melk..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...