Gjest Carleigh-Ann Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 I følge en artikkel jeg leste et sted (tror det var i UK) så hadde noen forskere funnet ut at menn med små baller var mindre utro enn de med store baller. Greia var vel at de med store baller hadde mer sperm de måtte kvitte seg med. Tror dere det er noe i dette? En av mine exer som var utro som f hadde ikke spes store baller så teorien er nok ikke helt vanntett..
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Hehe, jeg tror ikke det ligger så masse i det. Kjenner mannfolk med både store og små baller som har vert utro, og ikke utro.
Gjest MaRi Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Det tror jeg er bullshit;-) Men sånn uansett; exen min har de største ballene jeg har sett-han var aldri utro og har ikke hatt noen siden heller (over 1 år siden). Kanskje han bare er veldig flink til å runke all the time? Who knows;-)
Evalilja Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Jeg skal begynne å "cupe" alle menn jeg ser!
Gjest HunterLady Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Bullshit deluxe! Men hadde jo vært morsomt om det hadde stemt.. Gjort ting litt lettere!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Utro menn har ikke baller i det heletatt. 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Utro menn har ikke baller i det heletatt. Enig! -Mann-
Stefan Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Nei, ballestørrelse har heller ikke noe med hvor mye sperm som produseres.
CocoPiaf Skrevet 20. november 2010 #9 Skrevet 20. november 2010 Jeg skal begynne å "cupe" alle menn jeg ser! det hadde vært rått! "Unnskyld, jeg må bare... Ah, okei! Du kommer ikke til å være utro, fjuhh "
Gjest Eventyr3 Skrevet 20. november 2010 #10 Skrevet 20. november 2010 det hadde vært rått! "Unnskyld, jeg må bare... Ah, okei! Du kommer ikke til å være utro, fjuhh " hahahahahaha
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #11 Skrevet 20. november 2010 Jeg skal begynne å "cupe" alle menn jeg ser! Gjør det!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #12 Skrevet 20. november 2010 I følge en artikkel jeg leste et sted (tror det var i UK) så hadde noen forskere funnet ut at menn med små baller var mindre utro enn de med store baller. Greia var vel at de med store baller hadde mer sperm de måtte kvitte seg med. Tror dere det er noe i dette? En av mine exer som var utro som f hadde ikke spes store baller så teorien er nok ikke helt vanntett.. Tullball. Ballene mine er knøttsmå, og jeg elsker å være utro
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 #13 Skrevet 20. november 2010 Og kvinner med store pupper er mer utro enn kvinner med små, for de produserer mer melk..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå