Gå til innhold

flytteesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal flytte neste måned og trenger noen pappesker til ting og tang. hvor får jeg tak i billige esker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om de har det enda, men Biltema hadde 5 esker til 89,- for et par uker siden. Synes det var grei pris.

Ikea selger også flytteesker. Ellers er jo banankasser greie, har du en stor butikk i nærheten, f.eks Coop så har de nok mange til deg :)

Skrevet

Biltema

Clas Ohlson

City Self-Storage

Staples

Postemballasje

...og helt sikkert flere andre steder.

Gjest Sommertid
Skrevet

Husker jeg kjøpte billige esker på Europris når jeg flyttet sist.

Du kan også gå innom butikker å høre om de har esker de ikke trenger/skal hive. Det er mange som villig gir bort esker de ikke trenger.

Skrevet

Bananeskene fra matbutikkene er veldig fine til bøker og andre tunge ting, passe store og solide :) Ikke koster de noe heller.

Skrevet

Skal også flytte snart. Og esker trengs. Så tar med meg tipsene herfra.

Skrevet

Har faktisk sett på finn.no at folk gir vekk flytteesker. Ta en titt innom gi-gort-markedet der, og se om det er noen i nærheten som vil bli kvitt noe.

Gjest Eventyr3
Skrevet

clasern har det 100% da jeg kjøpte noen selv i går .

Skrevet

Ikke om jeg hadde giddet å KJØPE esker !!! Ta kontakt med alle nærbutikker og avtal at de ikke skal kaste NOEN esker den nærmeste tiden - og plukk opp noen hver dag. Selv har jeg flyttet over 30 ganger - og aldri kjøpt en eske. Bananesker er favoritten.

Skrevet

Ikke om jeg hadde giddet å KJØPE esker !!! Ta kontakt med alle nærbutikker og avtal at de ikke skal kaste NOEN esker den nærmeste tiden - og plukk opp noen hver dag. Selv har jeg flyttet over 30 ganger - og aldri kjøpt en eske. Bananesker er favoritten.

Signerer denne! Bilforhandlere o.l. har ofte mange greie store esker som er lett å slå sammen. Har selv en heil haug med mazda-esker fra kjente som jobber som bilmekaniker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...