AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 jeg skal flytte neste måned og trenger noen pappesker til ting og tang. hvor får jeg tak i billige esker?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Vet ikke om de har det enda, men Biltema hadde 5 esker til 89,- for et par uker siden. Synes det var grei pris. Ikea selger også flytteesker. Ellers er jo banankasser greie, har du en stor butikk i nærheten, f.eks Coop så har de nok mange til deg
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Biltema Clas Ohlson City Self-Storage Staples Postemballasje ...og helt sikkert flere andre steder.
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Husker jeg kjøpte billige esker på Europris når jeg flyttet sist. Du kan også gå innom butikker å høre om de har esker de ikke trenger/skal hive. Det er mange som villig gir bort esker de ikke trenger.
Amys Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Bananeskene fra matbutikkene er veldig fine til bøker og andre tunge ting, passe store og solide Ikke koster de noe heller.
MissStiles Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Skal også flytte snart. Og esker trengs. Så tar med meg tipsene herfra.
fruBeist Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Har faktisk sett på finn.no at folk gir vekk flytteesker. Ta en titt innom gi-gort-markedet der, og se om det er noen i nærheten som vil bli kvitt noe.
Gjest Eventyr3 Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 clasern har det 100% da jeg kjøpte noen selv i går .
Gjest Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Ikke om jeg hadde giddet å KJØPE esker !!! Ta kontakt med alle nærbutikker og avtal at de ikke skal kaste NOEN esker den nærmeste tiden - og plukk opp noen hver dag. Selv har jeg flyttet over 30 ganger - og aldri kjøpt en eske. Bananesker er favoritten.
Amazed Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Ikke om jeg hadde giddet å KJØPE esker !!! Ta kontakt med alle nærbutikker og avtal at de ikke skal kaste NOEN esker den nærmeste tiden - og plukk opp noen hver dag. Selv har jeg flyttet over 30 ganger - og aldri kjøpt en eske. Bananesker er favoritten. Signerer denne! Bilforhandlere o.l. har ofte mange greie store esker som er lett å slå sammen. Har selv en heil haug med mazda-esker fra kjente som jobber som bilmekaniker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå