Gå til innhold

og hva er deres planer for helga?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal nyte stillheten i kveld først- så kino- for så å jobbe i huset hele lørdag og søndag

Endret av Kråkesaks
Videoannonse
Annonse
Skrevet

i kveld, en film i sofa kroken og nyte en alene kveld :)

lørdag: Julebord.

Søndag, Familie besøk :)

Skrevet

I kveld: skulle se Harry Potter for første gang pga sambo ville at jeg skulle se de før vi drar for å se den på kino, men gjett om han sovna selv etter en halv time..!! Han som skulle være superfan :nei:

I morgen: Sambo skal på lutefisklag med mitt søskenbarn og noen kompiser, så jeg og sambo til søskenbarn skal være her og lage hjemmelaget drops :klemmer:

Skrevet

Er gresseke i helga, så har ikke de største planene egentlig. Kankje på tide å få hengt opp litt bilder på veggene. På tide når det snart er 5 måneder siden vi flytta inn her :sjenert:. Kanskje få gjort litt husarbeid ellers. Jeg jobber helt klart best med husarbeid når jeg får styre alene.

Ja, det glemte jeg nesten, jeg må shoppe litt klær på nett :jepp: Oh, for en plage :gjeiper:

Gjest navnelapp
Skrevet

I kveld er det fjortiskveld med gullrekka, CHristina Aguilera og - ja akkurat, fjortenåringen. :-) I morgon skal kjæresten og eg, og eit vennepar på Sissel Kyrkjebø-konsert. Ikkje mitt førstevalg akkurat, men vi fekk (nesten) gratis billettar, og vennane våre likar henne veldig godt, så då passa det fint å ta dei med. Etter konserten drar vi kanskje på ein innflyttingsfest til nokre andre vennar.

Søndag blir det nok soving og avslapping, tenker eg. Ein tur på kino hadde også vore fint.

Skrevet

I natt er jeg på jobb. I morgen er det bursdagsfeiring av en veninne etterfulgt med tur ut. søndag er det jobb igjen!

Skrevet

Lørdag morgen skal jeg på Primark så tidlig som mulig, før det blir krigssone der. Så skal jeg handle de siste julegavene, før samboer'n skal på FIFA-kveld med kamerater og jeg nok kommer til å tilbringe kvelden foran TV-en sammen med svigermor. Bestiller vel noe mat på døra, tenker jeg.

Søndag skal vi på et stort marked der de selger alt mulig, før vi drar og myser på kjøpesenteret. Planlegger også å teste ut en buffet med kinamat, før det forhåpentligvis blir kino på kvelden. IKKE Harry Potter. :fnise:

Skrevet

Idag har jeg kost meg masse sammen med ei god venninne :)

Lørdag: Skal jeg tilbringe dagen sammen med min storebror, da jeg skal hjelpe han med husvasken mens frøkna hans er på jobb :) Så skal jeg leie meg mange filmer på kvelden og ha en liten maraton helt alene :)

Søndag: Familiemiddag, kafe med ei venninne og boklesing på kvelden :)

ser fram til en herlig helg ! :) men mest av alt ser jeg fram til mandag da jeg skal på min tredje date sammen med en herlig og sjarmerende gutt :rødme:

Gjest Sommertid
Skrevet

I går: Kveld forran pcen med øl, så en tur på pubben

I dag: Hjemme hos mine foreldre en tur

I morgen: Husarbeid

Skrevet

Fredag: sittet barnevakt for mitt herlige tantebarn, og resten av kvelden skal jeg slappe helt av med tv kos :) også prate med min kjære på tlf :rødme:

Lørdag: pynte opp til advent, lage krumkaker og dra på kino :)

Søndag: familiemiddag med pinnekjøtt!! mmmm :) gleder meg! også skal jeg være hos min kjære til tirsdag for da har han endelig friii :sol:

Skrevet

I kveld skal jeg bare sitte inne og fyre,fyre og.....fyre :fnise: Er bikkjekaldt her,så skal ikke utom veggene her mer i kveld.Arvingen er hos en kompis i nabohuset,så det blir stille og fredelig med gullrekka :)

I morgen kommer tanteungen min og skal være over, så skal vi alle 3 se Indiana Jones, spise pizza og masse godteri! :ler:

Skrevet

Tja, i kveld skal jeg slappe av litt. Har hatt to 13-14 timers dager med oppgaveskriving nå, så det skal bli deilig å endelig ha en frikveld...

Lørdag og søndag får jeg vel kanskje prøve å få regnet litt mikrøøkonomi tenker jeg. Elsker eksamensperioden...

Gjest Sommertid
Skrevet

Skal på kino i kveld, innflyttnings fest i morgen og på tenning av julegran på søndag :rødme:

Gjest sardintroll
Skrevet

Blir å slappe av, er så godt som frisk, men tar det med ro til mandagen. Blir å slappe av på rommet med dataen. ^^

Skrevet

Jobbe og lese til eksamen. Joho.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

lese til eksamen.

jeg også. :grine:

Endret av madison rose
Gjest sardintroll
Skrevet

Jobbe og lese til eksamen. Joho.

Høres gøy ut! Enjoy! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...