Gjest Lebewesen93 Skrevet 19. november 2010 #1 Del Skrevet 19. november 2010 Ja...Hva ønsker DU deg i år ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjersti 94 Skrevet 20. november 2010 #2 Del Skrevet 20. november 2010 Ghd rettetang, gode joggesko, toalettveske, en god boblebukse, og treningstøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 20. november 2010 #3 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Nye slalombriller Varme votter jeg kan bruke i slalombakken neste år Gavekort på klær (Jeg er gravid og trenger nok en del nytt fremover) Marimekko skåler Hjemmestrikka gaver Edit: Glemte sølvtøy og lue med pelsfor og ørelapper Endret 24. november 2010 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 20. november 2010 #4 Del Skrevet 20. november 2010 Gavekort på hårprodukter, sminke, klær osv flanell sengetøy skriver mobil hjemmekino morgenkåpe i flanell Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 21. november 2010 #5 Del Skrevet 21. november 2010 Ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flowerbomb Skrevet 21. november 2010 #6 Del Skrevet 21. november 2010 Macbook HTC desire Vintersko Øredobber Hudpleieprodukter Photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seleneluna Skrevet 21. november 2010 #7 Del Skrevet 21. november 2010 Et bra kamera, eller ny linse. Kullsyre-maskin ting - sånn du kan lage boblevann av (bruker mye penger på farris) Juicepresse Flere glass i serien jeg samler på, helst whiskey Bakeformer, for brø og kaker Kokebøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #8 Del Skrevet 22. november 2010 Håndklær Dusjsaker Wall-stickers Saueskinn Sengesett Gavekort Kid, Jysk eller Princess Flere drikkeglass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 22. november 2010 #9 Del Skrevet 22. november 2010 - Gavekort fra Ikea eller Maxbo - Blender/smoothiemaskin - Muffinsform av metall el. silikon - Kokebøker - Fjellstøvler - Slalombriller - Gavekort på ridetimer - Produkter fra Biotherm - Boka "Libanon Farvel" av Odd Karsten Tveit - "Mad Men" på DVD, alle seonger - Høye, grå, semskete Fit Flop støvletter Dette høres kanskje ut som en dyr ønskeliste, men jeg forventer på ingen måte å få alt sammen. Har sagt til mamma at jeg ønsker meg Ikea- gavekort eller kjøkkenting fra lista, og til samboeren har jeg sagt at jeg ønsker meg fjellstøvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. november 2010 #10 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) RollerMouse Pro. Legges under vanlig tastatur. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.ergocanada.com/images/contour_design_rollermouse_pro_400.jpg&imgrefurl=http://www.ergocanada.com/products/mice/contour_design_roller_mouse.html&usg=__SjdYjD4thXe7fjACQiJcCIBuem0=&h=294&w=400&sz=52&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=n-MP0bSVUFh1_M:&tbnh=147&tbnw=200&prev=/images%3Fq%3Drollermouse%2BPro%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1111%26bih%3D616%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=388&vpy=85&dur=2599&hovh=192&hovw=262&tx=155&ty=114&ei=GVjqTL-sI4LysgbboqmQCQ&oei=GVjqTL-sI4LysgbboqmQCQ&esq=1&page=1&ndsp=13&ved=1t:429,r:1,s:0 Man bruker stangen som musemarkør og kan klikke/dobbeltklikke med den... Endret 22. november 2010 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 22. november 2010 #11 Del Skrevet 22. november 2010 Snille barn? Det var iallefall det mine foreldre ønsket seg hver jul! Mest ønsker jeg meg vel gavekort fra Amazon, helgetur/bytur ut i Europa i løpet av våren og en katt til (omplasseringa for dyr får seg nok kanskje et besøk hvis vi bestemmer oss for adopsjon av pus nr.2)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #12 Del Skrevet 22. november 2010 jeg ønsker meg sydentur;-) haha. speilreflekskamera. hotelweekend. ny leilighet. D&G klokke. canada goose jakke. iphone 4. klær. undertøy. bil styling. sminke. blir spennende å se om jeg får noe av dette ;P Ønsket meg akkurat det samme til bursdagen, men det fikk jeg jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. november 2010 #13 Del Skrevet 22. november 2010 Ja...Hva ønsker DU deg i år ? At julen blir avlyst en gang for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 22. november 2010 #14 Del Skrevet 22. november 2010 At brutal_mann slutter å være så bitter. Ellers ønsker jeg meg bare penger til spare til leglighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. november 2010 #15 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Penger (til bryllupet/bryllupsreise) Fjernkontroll til Nikon speilreflekskamera. Speedlight SB-400 Blitz til Nikon D40 House sesong 4 (dvd) House sesong 5 (dvd) CSI: Fatal Conspiracy (spill til Xbox 360) CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) Sweet and Wild med Jewel (cd) Den digitale festning av Dan Brown (bok) 101 mennesker du ikke vil ha i bryllupet ditt av Michael Powell (bok) Skynd deg å elske av Laila Lanes (bok) Regines bok av Regine Stokke (bok) En himmel full av stjerner av Knut Nærum (bok) Monster av Knut Nærum (bok) Sitt ned og hold kjeft av Knut Nærum (bok) Sammen til verdens ende av Espen Simonsen, Tone-Elisabeth Simonsen (bok) Gaveideer av Anna Vittorina Golinelli, Kaja Heilo (bok) Bryllup av Kine B. Hartz (bok) Scrapbooking av Emily Curry Hitchingham (bok) Blomsterglede av Helene S. Lundberg (bok) Gaveinnpakning av Espen Markussen (bok) Borddekking til hverdag og fest av Aud Liv Thoresen (bok) Frisk med lavkarbo av Sofie Hexeberg (bok) Matglede med lavkarbo av Annika Dahlqvist (bok) Bakeglede uten sukker av Annika Rogneby (bok) Dr. Dahlqvists guide til LCHF av Annika Dahlqvist (bok) Doktor Dahlqvists kokebok av Dahlqvist (bok) Mvh Yvonne Endret 22. november 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JTess Skrevet 22. november 2010 #16 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg ønsker meg : One Pice Food prosessor Speilreflekskamera Gavekort på klær Disney klassikere Kokebøker Jeg pleier som regel å få det jeg ønsker meg, så håper jeg får det i år også. Og så har jeg bursdag like føre jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 22. november 2010 #17 Del Skrevet 22. november 2010 At julen blir avlyst en gang for alle. Du kan jo flytte til Irak eller noe, feirer sikkert ikke jul der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flinkpike Skrevet 22. november 2010 #18 Del Skrevet 22. november 2010 Ønsker at 2011 skal bli fu****s mye bedre enn 2010 har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. november 2010 #19 Del Skrevet 23. november 2010 Du kan jo flytte til Irak eller noe, feirer sikkert ikke jul der Har feiret jul i muslimsk land før. Var genialt! Null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. november 2010 #20 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Diverse bøker En reise Penger Diverse gavekort Undertøy Digitalt videokamera Sølvtøy Grå ullkåpe Smykker, særlig øredobber Ny mobiltelefon Skjerf En god håndkrem Kroppspleie i reisestørrelser Endret 24. november 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå