Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Var i dag i diverse butikker og så etter en sporty "til alt" jakke eller parkas, noe halvlangt eller kort... skjønner dere, jeg var ganske åpen. Først så må jeg få si at en 40-42 på Lindex i alle modeller passet utmerket. På Vero Moda fikk jeg ikke en str L over ryggen en gang. :o Da blir jeg så kjøpekåt... Men så har jeg prøvd litt rundt omkring - og alt i dun gjør at jeg ser ut som en såpeboble - og er det ikke dun så er det så stivt og rart at jeg føler holdninger min får øyeblikkelig forbedring... Noen steder de har litt tynne, men myke og behagelige parkaser eller jakker? Som ikke koster tusenvis av kronasjer...? Og gjerne med avtagbar hette? Såpeboble med hette - ser ut som jeg skal i barnehagen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kappahl! Vi har parkaser til 299,- nå! (i passe store størrelser ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kappahl! Vi har parkaser til 299,- nå! (i passe store størrelser ) Hmm... jeg kikket der i dag, men fant ikke noe til den prisen. Kan godt se litt såpeboble ut for tre hundre kroner altså... Jeg var ved Dasslokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kappahl! Vi har parkaser til 299,- nå! (i passe store størrelser ) 299,- var billig :D ! Noen spørsmål: I hvilke farger? Med eller uten belte? Hvor lenge varer det tilbudet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 13. oktober 2003 #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er 2 grønne, en lys og en mørk,og en beige. Tror ikke de har belte (husker ikke :oops: ) De er satt ned nå, og kommer ikke til å gå opp i pris igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har kjøpt min hos Cubus, men den er dyrere der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kjøpte min hos Vero Moda den var str xl og de er større en L. Ellers kan Neste stopp være et rimelig alternativ. Forestten kjøpte en venninne av meg en flott parkass på Henns og Mauritz til 400 kr . De har helt greie str der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 har hørt mye om "parkas" i det siste. Vet at jeg spør dumt nå, men hvordan ser disse jakkene ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 har hørt mye om "parkas" i det siste. Vet at jeg spør dumt nå' date=' men hvordan ser disse jakkene ut??[/quote'] Parkas finner du bilde av her hvis du klikker deg fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå