Gå til innhold

Hjelp! Pusene er plutselig fiender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille pusejenta mi har blitt sterilisert i dag. Hun har vært groggy hele dagen, sovet mye og sjangler rundt.. og det er jo normalt.

Nå har hun endelig begynt å kvikne litt til og spiser litt og vil bort å hilse på hannpusen.

Me han er helt rar mot henne! Freser og knurrer og er helt på krigstien!

Hvorfor i alle dager skjer dette?

Er det fordi hun lukter annerledes siden hun er smørt inn med et eller annet på operasjonsbordet?

De har jo vært perlevenner siden vi fikk dem (ja etter de ble kjent selvsagt), så jeg forstår ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er fremmede lukter, eller kanskje han reagerer på den midlertidige endrede adferden hennes, at hun er groggy og sånt?

Skrevet

Det er sikkert p.g.a. ukjent lukt.

Når monsen vår kommer inn etter å ha vært i nærkontakt med andre katter får han litt juling av hokatta vår - etter at hun har snust grundig på ham.

Skrevet

Ja lurte også litt på det. For han har gått å lett etter henne hele tiden mens hun var borte. Når jeg kom hjem med henne la jeg henne godt og varmt i sofaen og da var han opp å slikket henne på halen. Mens hun sov så satt han på avstand og fulgte med henne hele tiden, som om han passet på henne. Men så snudde det helt..

Uff får håpe det gir seg snart :sukk:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Enig :)

Fremmede lukter av henne nå, og ikke helt vanlig oppførsel heller ;)

tipper det meste er i orden når helgen er over :)

Skrevet

Er nok som de andre sier, pga lukten. Dette kan du regne med fortsetter i noen dager også. Min katt var veldig aggressiv mot den andre etter jeg kom tilbake fra klinikken etter sterilisering... det varte i 1 uke. Men så var det over =)

Skrevet

Det høres bra ut!

Da satser jeg på at det ordner seg. Går sikkert bedre når hun begynner å vaske seg igjen. Nå orker hun ingentig stakkar! Måtte til og med hjelpe henne å vaske maten fra ansiktet hennes for hun klarte å legge hele fjeset oppi matskålen :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...