elliane Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Hei! Skal snart til Oslo og får 1 dag med shopping. Lyst på litt klær og skal handle litt julegaver. Er ikkje så veldig kjent i Oslo og trenger tips til hvilket strøk/butikker det er verdt å bruke tid på. Er 36 år og ønsker å finne klær som har god kvalitet og passform men ikkje er alt for dyre da. Også glad for tips på andre spennende butikker til td julegaver barn/voksen.
Ethereal Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jeg handler som regel i butikkene som ligger rundt Stortorvet, eller i Bogstadveien. Begge disse stedene har mange av de samme butikkene man finner i Karl Johans gate, som HM, Gina Tricot, Zara og Vero Moda. I Bogstadveien finnes også er del mer eksklusive butikker. Vil ikke anbefalle å handler i Karl Johans gate eller på Oslo City. Det er som regel veldig masete, masse tiggere, turister osv. Det skaper ikke en god shoppingfølelse. Om du vil ha mer unike butikker kan du dra til Grünerløkka. Der er det noen fine butikker, samt en del second hand-butikker. Men det er ikke akkurat et shoppingmekka, så om du ikke har mer enn en dag å shoppe på er det kanskje greit å gå et sted hvor det er stort utvalg av butikker. Om jeg skal anbefalle èn spesiell butikk er det Designpikene, som ligger på St.Hanshaugen. Man kan ta 37-bussen dit, og den stopper nesten rett utenfor
elliane Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Tusen takk for svar. Gleder meg og vil prioritere bogstadv/stortorvet og den på st hanshaugen tenker eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå