Gå til innhold

Dvd spiller med USB-inngang

Anbefalte innlegg

Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, den får flyttes om det er på feil plass.

Jeg skulle hatt meg en dvdspiller med usb inngang, og lurer på om det eksisterer? Pris?

Håper noen kan hjelpe :goodbye:

Endret av Sommertid
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, den får flyttes om det er på feil plass.

Jeg skulle hatt meg en dvdspiller med usb inngang, å lurer på om det eksisterer? Pris?

Håper noen kan hjelpe :goodbye:

Jeg vet ikke om det finnes DVD med USB inngang, men det finnes i vert fall TV med det. Om det er data du vil koble til TV-en, så er det HDMI-inngang du skal se etter. :)

Gjest Sommertid
Skrevet

Har ikke tv utgang på Macen min desverre :sukk: Derfor jeg tengte på dvd spiller med usb slik at jeg kan koble til ekstern harddisc på den. Har ikke usb på tven heller. Den begynner å bli noen år gammel etter hvert.

Skrevet

Har ikke tv utgang på Macen min desverre :sukk: Derfor jeg tengte på dvd spiller med usb slik at jeg kan koble til ekstern harddisc på den. Har ikke usb på tven heller. Den begynner å bli noen år gammel etter hvert.

Her er noen: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11207

Billigste koster også bare 299.- (og er sikkert møkk elendig, men men:p)

Skrevet

Tusen takk! :klemmer:

Ingen problem!:)

Gjest Sommertid
Skrevet

Det trenger jeg i vertfall ikke. Spiller fint lite så da hadde det blitt ganske bortkastet synes jeg ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...