Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 (endret) Usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, den får flyttes om det er på feil plass. Jeg skulle hatt meg en dvdspiller med usb inngang, og lurer på om det eksisterer? Pris? Håper noen kan hjelpe Endret 19. november 2010 av Sommertid
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, den får flyttes om det er på feil plass. Jeg skulle hatt meg en dvdspiller med usb inngang, å lurer på om det eksisterer? Pris? Håper noen kan hjelpe Jeg vet ikke om det finnes DVD med USB inngang, men det finnes i vert fall TV med det. Om det er data du vil koble til TV-en, så er det HDMI-inngang du skal se etter.
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Har ikke tv utgang på Macen min desverre Derfor jeg tengte på dvd spiller med usb slik at jeg kan koble til ekstern harddisc på den. Har ikke usb på tven heller. Den begynner å bli noen år gammel etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Har ikke tv utgang på Macen min desverre Derfor jeg tengte på dvd spiller med usb slik at jeg kan koble til ekstern harddisc på den. Har ikke usb på tven heller. Den begynner å bli noen år gammel etter hvert. Her er noen: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11207 Billigste koster også bare 299.- (og er sikkert møkk elendig, men men:p)
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Her er noen: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11207 Billigste koster også bare 299.- (og er sikkert møkk elendig, men men:p) Tusen takk!
Gjest Sommertid Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Det trenger jeg i vertfall ikke. Spiller fint lite så da hadde det blitt ganske bortkastet synes jeg ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå