Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Har dere noen gang gjort noe så sprengt at dere bare var nødt til å fortelle vennene d; før de fikk høre d via jungeltrommene? Jeg presterte faktisk en morgen og ta på meg buksa m vrangen ut!!!!!!!!!! For derefter å renne ned til bakeriet etter brød; lete etter penger i lomma for å finne ut av at buksa er omvendt på..... Og i en annen morgendistraksjon hadde jeg tenkt meget over hvor stort ett kattedyr var: d var noen fyrer som hadde smuglet ett halvt tonn khat inn i landet..... Som jo unektelig er noe helt annet enn en diger tiger..... Slikt skjer når Sexy Sadie ikke får seg sin morgenkaffe først.....
Atmi Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 hahaha., ja, det har jeg gjort du. Men det er jo kjempemoro og - etterpå Atmi
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 WOW!! Så DET!!! var deg.......hu åndsforlatte lille skrulla m rompa på magen hos baker'n i Steinkjer....Jepp!! Var vitne til d jeg......
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Var den gamle kjeringa bak meg deg???
starie Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Godt kompisene ikke så meg sånn Det tenkte jeg også en morgen jeg trøtt og forvirret trasket rundt på Rimi (jeg jobbet faktisk der også) og gårsdagens truse plutselig tittet ut fra buksebeinet :oops:
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Faren min presterte å reise fra Tromsø til Oslo m fly i bare tøfler....og så videre til Larvik, som var bestemmelsesstedet!
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Er så glad for at d ikke bare er meg.....
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #13 Skrevet 14. oktober 2003 Eller og komme ut fra en offentlig do med jakka oppi buksa, og ikke merke det før et kvarters tid etterpå......
Rapitap Skrevet 14. oktober 2003 #14 Skrevet 14. oktober 2003 Eller at dorullen henger fast i strømpestrikken...(hehe) Det er så morsomt å lese om slike blummerter! =) Blummerter? Det heter vel egentlig noe annet...*gruble*...kommer ikke på det.... =)
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #15 Skrevet 14. oktober 2003 Så var d min kollega da, som kom trippende forbi kontoret der jeg sitter, m nesa freidig i sky og miniskjørtet oppi trusa bak.........på vei fra do! :o Og vi er en STOR!!! arbeidsplass!
Gjest GreenSky Skrevet 14. oktober 2003 #17 Skrevet 14. oktober 2003 Mamma elsker å fortelle historien om den gangen jeg klarte å ta på meg genseren opp ned bak fram på vranga...! I mitt voksne liv har det også hendt lignende... Seinest på fredag oppdaga jeg at jeg hadde gått med genseren bak fram på vranga.... ...
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #18 Skrevet 14. oktober 2003 ....her en dag kom jeg brasende inn i fullstappet kantine på jobben. Også roper en: Næmmen chimp!!! Har du fått deg ny genser??? GRATULEEEERER!!! Da hang d en DIGER prislapp fra Hennes & Mauritz bakpå ryggen.........
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #19 Skrevet 14. oktober 2003 ....her en dag kom jeg brasende inn i fullstappet kantine på jobben. Også roper en: Næmmen chimp!!! Har du fått deg ny genser??? GRATULEEEERER!!! Da hang d en DIGER prislapp fra Hennes & Mauritz bakpå ryggen......... Ååå....det har jeg og gjort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå