Gjest Lebewesen93 Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Jeg har prøvd å søke litt, men finner ikke så mye informasjon. Får man egentlig kjøpt "ordentlige" pizzaovner, å hvilken nytte har de egentlig ? Jeg er glad i å lage pizza, men konsistensen blir så "feil" alle sånne pizzabakere bruker jo egne pizzaovner og slikt, er det egnet til eget bruk ?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg er kresen på pizza, og sverger til pizzasten. De virkelig skikkelige pizzabakerne bruker vedfyrt stenovn, og det er vel litt amibisiøst for den jevne pizzaentusiast.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Pizzastein, og lage deigen med durumhvete eller 00-mel, er vel nok for de fleste hobbykokker, vil jeg tro
Supraspinatus Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Om du har hus med hage kan du lage en grill/ovn utendørs. Da kan du lage pizza på sene sommerkvelder. Til de litt mindre entusiastiske er pizzasten helt genialt. Litt kupping av tråden, men: Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en god pizzaspade? Fikk en enkel trespade med stenen da jeg kjøpte den. Den var laget i en slags trefiner og første gangen den ble våt bøyde den såpass mye at den sprakk og ble helt ubrukelig. Kunne tenkt meg en med metalltupp.
matentusiasten Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Supraspinatus, min far kan lage. Jeg har tegnet en skisse til han, får se hvordan den blir først. Kanskje det er en bra business idé Til Trådstarter: her er mine erfaringer rundt pizzalaging i hjemmet. PIZZASTEIN - et must eller bare gimmick? PIZZA med tynn og sprø bunn
Aubree Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Jeg hadde en pizzaovn fra elkjøp. Rød rund ovn som enda selges. Pizzaen tok fyr på den haha! Så jeg putta den i skapet og har aldri brukt den siden
Gjest Lebewesen93 Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Supraspinatus, min far kan lage. Jeg har tegnet en skisse til han, får se hvordan den blir først. Kanskje det er en bra business idé Til Trådstarter: her er mine erfaringer rundt pizzalaging i hjemmet. PIZZASTEIN - et must eller bare gimmick? PIZZA med tynn og sprø bunn Takk for svar ! I morra vil jeg ut å kjøpe pizzastein Forresten, bloggen din var veldig fin, kommer til å sjekke innom den nå og da
matentusiasten Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Takk for svar ! I morra vil jeg ut å kjøpe pizzastein Forresten, bloggen din var veldig fin, kommer til å sjekke innom den nå og da Herlig. Takk for tilbakemelding. Bare spør hvis det er noe. Det er forresten bare å bli tilhenger av bloggen på facebook, så holdes du oppdatert. http://www.facebook.com/pages/Matentusiasten/139712939394865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå