Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Dette har helt sikkert vært oppe mange ganger før, men jeg gjør et forsøk likevel. Stort sett er huden min ganske grei. Er ikke plaget av kviser eller urenheter vanligvis, men nå har jeg oppdaget at nesa mi har en del sorte prikker og store porer (huden min er "grov" ellers også, men det er greit). Har ellers blandingshud det T-sonen er fetere enn resten. Renser huden morgen og kveld og bruker peeling ca 1 gang i uka. Men hvordan får jeg bort sorte prikker? Har brukt slike "strips" og får bort en del på den måten, men ikke alt. Har sett at Body Shop har noen "nåler" som kan brukes til slike prikker. Noen som har prøvd disse? Alle tips mottas med takk!
Dødspingvinen Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har ikke prøvd med strips, men noe som hjelper meg litt er å først ta hodet over dampende vann med litt olje i. Sitte over en bolle med det, og et håndkle som dekke. Så bruker jeg leirmaske etterpå. Så klemmer jeg vekk de som ikke gir seg frivillig. Ellers er det en helt genial skrubbekrem du kan får på cubus, H&M etc. Den inneholder agurk og en del andre ting. Husker desverre ikke navnet på den.
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Hvilken olje bruker du i vannet da? En annen ting er at noen av disse prikkene er hvite, men de går ikke an å klemme ut liksom. Er bare noen slags hudfiller liksom. Er dårlig til å forklare, men det kommer altså ikke ut noe, det blir bare flassete på en måte.
Gjest Zalomine Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg vet hvordan prikker du mener i alle fall, samboeren min har dem. Hele ansiktet hans er meget grov hud i, og det er akkurat som små hvite "plugger" i mange av porene. Noen kan klemmes ut da (men det liker han IKKE nei....) men de fleste er akkurat som om det bare er huda som er sånn... Jeg er en pirk da, så jeg kniper på noen av dem likevel, og da blir han irritert..... Men jeg får aldri ham tilå sitte over noe damp, bruke noen maske eller noe slikt... gutter skal kansjke være sånn? (Og jada, jeg er sikkert sær som klemmer på andre, men det gjør jeg altså. Bare på ham da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå