Gå til innhold

Oppvaskkosten

48 stemmer

1. 1. Hvor oppbevarer du oppvaskkosten når den ikke er i bruk?

• Nedi kummen
      10
    • På benken
      14
    • Henger den opp på en krok / evt eget stativ
      16
    • I et skap/ i en skuff
      4
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva folk flest gjør med oppvaskkosten når den ikke er i bruk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte på "egen krok", for det har vi. jeg har bare en lei tendens til å glemme den igjen i kummen, så jeg kunne strengt tatt ha krysset av på det og... :sjenert:

Skrevet

Skyller den godt, rister av vannet og henger den opp. Så tørker den fortere og blir mindre bakteriebombe... (jeg bytter også min oppvaskbørste ut ganske ofte...)

Skrevet

Skyller den godt, rister av vannet og henger den opp. Så tørker den fortere og blir mindre bakteriebombe... (jeg bytter også min oppvaskbørste ut ganske ofte...)

Går fint ann å klore den. Bare sett den i et glass/bolle med klor eller ha klorvann i selve vasken. Blir så fin så og alle bakterier er borte.

Jeg lar min ligge i oppvaskkummen. Slenger den inn i oppvaskmaskinen med jevne mellomrom. Skiftes først når den er litt slitt og spriken i busta.

• Liker 1
Skrevet

Legger den i skapet under vasken hvor alt av rengjøringsting ligger..liker at den er out of sigth.

Skrevet

Legger den i skapet under vasken, sammen med vaskemidler, tørkefiller, m.m.

Gjest Sommertid
Skrevet

Legger den ved siden av vasken. Jeg synes det er så mye lettere å huske å slenge den i oppvaskmaskinen når den ligger synlig.

Skrevet

Setter den i en dyp skuff der vi har resten av oppvaskmidler og lignende. Liker ikke å ha den synlig fremme. Men nå har vi oppvaskmaskin så bruker ikke kosten så veldig ofte...

Skrevet

Jeg har den stående i en tom plantemargarin boks som jeg har fyllt med vann og masse Zalo.

Skrevet

Jeg legger den med busten opp i en liten rund boks uten lokk. Minst en gang i uka lar jeg den ligge i desinfiserende middler

Skrevet

Slenger den under vasken, hiver den i oppvask-maskinen innimellom. Da holder den seg ren.

Skrevet

Den ligger i vasken eller i stativet sitt, går i oppvaskmaskinen når jeg kjører den, sånn ca 1 gang i uka.

Skrevet

Den henger på en krok over vasken. Vasker den i oppvaskmaskinen innimellom.

Skrevet

Den har sugepropp på enden, så den står ved siden av vasken. :)

Skrevet

Setter den i en kurv ved siden av vasken. Kjører den i vaskemaskinen nå og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...