-hild Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Jeg vurderer å gi mannen min en storbyhelg uten barn i julegave, gjerne et sted Ryanair flyr til - hvis det er billigbilletter å finne. Hvor er det kjekt å være i februar - mars? tenkte litt på Dublin, men ser for meg at det kan bli en kald og fuktig fornøyelse. Er det noen av dere som har tips å komme med?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 I Roma begynner det å bli veldig fint på den tiden. Mildere og tidligere vår og utenfor sesong.
Sofie_22 Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Hva med Paris, London eller Praha. Hal aldri vært i sistenevnet, men har hørt det er en utrolig fin by.
freddy Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Roma eller Barcelona. Begge er flotte byer med massevis av opplevelser og romantikk! Ryanair legger ut nye tilbud hver tirsdag og fredag - i dag m/massevis av billetter ut februar til under 100-lappen!
rufsaa Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 (endret) London er alltid et sikkert valg, bare husk å ha med deg skjerf og votter da det kan være litt kaldt på denne tiden, men du finner alt du trenger i London. Ikke bare digger jeg denne byen selv, men jeg kan ikke se for meg at noen ikke kan gjøre det, da London har noe for enhver smak, det er bare å finne de riktige plassene i London, og de finner man bare ved å utforske byen med kart og undergrunnskort! Endret 19. november 2010 av rufsaa
ToveM Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Vi reiser til Lisboa 7 mars, regner med at våren er kommet et stykke på vei der da ( i alle fall mer vårlig enn her hjemme)
-hild Skrevet 20. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2010 (endret) Åh, London.. Det tenkte jeg ikke på, lenge siden jeg har vært der - og mannen min har ikke vært der. Barcelona var heller ingen dårlig idé, selv om vi er mye i Spania ellers. Praha tror jeg er i kaldeste laget på denne tida, ellers kan jeg tenke meg å reise dit. Og til Paris, hihi.. Takk for gode forslag - jeg må nok lete litt og velge byen med de hyggeligste prisene på flybilletter! Endret 20. november 2010 av -hild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå