Gå til innhold

Storbyhelg i februar, kanskje mars..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gi mannen min en storbyhelg uten barn i julegave, gjerne et sted Ryanair flyr til - hvis det er billigbilletter å finne.

Hvor er det kjekt å være i februar - mars? tenkte litt på Dublin, men ser for meg at det kan bli en kald og fuktig fornøyelse.

Er det noen av dere som har tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Roma begynner det å bli veldig fint på den tiden. Mildere og tidligere vår og utenfor sesong.

Skrevet

Hva med Paris, London eller Praha. Hal aldri vært i sistenevnet, men har hørt det er en utrolig fin by.

Skrevet

Roma eller Barcelona. Begge er flotte byer med massevis av opplevelser og romantikk! Ryanair legger ut nye tilbud hver tirsdag og fredag - i dag m/massevis av billetter ut februar til under 100-lappen!

Skrevet (endret)

London er alltid et sikkert valg, bare husk å ha med deg skjerf og votter da det kan være litt kaldt på denne tiden, men du finner alt du trenger i London. Ikke bare digger jeg denne byen selv, men jeg kan ikke se for meg at noen ikke kan gjøre det, da London har noe for enhver smak, det er bare å finne de riktige plassene i London, og de finner man bare ved å utforske byen med kart og undergrunnskort!

Endret av rufsaa
Skrevet

Vi reiser til Lisboa 7 mars, regner med at våren er kommet et stykke på vei der da ( i alle fall mer vårlig enn her hjemme)

Skrevet (endret)

Åh, London.. Det tenkte jeg ikke på, lenge siden jeg har vært der - og mannen min har ikke vært der. Barcelona var heller ingen dårlig idé, selv om vi er mye i Spania ellers. Praha tror jeg er i kaldeste laget på denne tida, ellers kan jeg tenke meg å reise dit. Og til Paris, hihi..

Takk for gode forslag - jeg må nok lete litt og velge byen med de hyggeligste prisene på flybilletter!

Endret av -hild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...