Antoinette Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Du fortjener å ende opp som alenemor som må stå i kø på NAV med fettete hår, slitt og flekke joggedress og et maltraktert underliv ingen kommer til å ville penetrere ever again. Et barn skal man vær TO om!! 1
Gjest Avocado Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Det er veldig dårlig gjort! Både ift ham og barnet som evt. blir resultatet av det. Ikke særlig sunt for forholdet heller, han må kunne stole på deg.
Kråkesaks Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 da bør du ikke forvente at han tar ansvar for banret eller kreve han for barnebidrag hvis han gjør det slutt.
Envy Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Det er nok en tanke som har slått mange som har veldig lyst på barn og venter på en treg mann. MEN ikke gjennomfør det. Det blir bare for dumt, ikke bare må du gå rundt ned dårlig samvittighet resten av livet både ovenfor mannen og barnet, men forholdet kan mye mulig gå i stykker og dette går igjen utover barnet. Hadde du klart å gå rundt med en så stygg, og stor hemmelighet på brystet uten å fortelle det til din mann?
Pingting Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 jeg synes det er noe av det mest egoistiske og respektløse man kan gjøre, og strengt tatt et veldig tydelig tegn på at du ikke er moden nok til å få barn enda.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Jeg har ikke gjort dette selv - men lurer på hva folk sine holdninger er?
LukaFrost Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Voldsomt så populært det ble med tråder om å lure noen til å få barn.
Gjest mari kontrari Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Syns det er utfattelig umodent og egoistisk gjort, både med tanke på barnefaren og barnet som eventuelt måtte komme ut av det. Om jeg var kjent med at en person vurderte å bruke en slik metode for å bli gravid hadde jeg vært fristet til å be barnevernet følge litt ekstra med fra barnet ble født, bare fordi dette mennesket da tydligvis hadde manglet vesentlige evner i det å forholde seg til andre mennesker.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Men er det ikke også egoistisk og dårlig gjort å nekte noen et barn ved å hele tiden holde igjen? noen blir jo aldri klar...
Envy Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 Men er det ikke også egoistisk og dårlig gjort å nekte noen et barn ved å hele tiden holde igjen? noen blir jo aldri klar... Hvis man anser det å få barn som viktigere enn den mannen man elsker bør man kanksje revurdere forholdet, og heller finne en som ikke holder igjen. 1
Sequax Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 jeg synes det er noe av det mest egoistiske og respektløse man kan gjøre, og strengt tatt et veldig tydelig tegn på at du ikke er moden nok til å få barn enda. +1
Athene Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Jeg synes det er noe at det værste du kan gjøre mot en person. Du sparker føttene under alt som heter ærlighet og åpenhet i forholdet. Jeg ser på det som mer alvorlig enn blant annet utroskap og det å stjele penger fra en partner, da det er en enorm omveltning som skjer mot hans vilje, og som han må leve med konsekvensene av resten av livet. Jeg kjenner til to kvinner som har skaffet seg barn på denne måten, begge er i dag alenemødre - med et elendig rykte. Og ikke tru at han går på at prevansjonen svikter, de fleste lukter lunta raskt når parneren har mast om barn i månedsvis og så "plutselig" blir gravid....
Vilmenfårikketil Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 Hvis man anser det å få barn som viktigere enn den mannen man elsker bør man kanksje revurdere forholdet, og heller finne en som ikke holder igjen. det er vel noe av det mest umodne og "ris til egen bak" man kan finne på å gjøre.
LetThemEatCake Skrevet 19. november 2010 #16 Skrevet 19. november 2010 Det gör mig helt förfärad att någon faktiskt kan vara så självisk! Förstöra för den man älskar för att man inte kan vänta med att skaffa barn.. Skaffa en man som är klar för barn istället! Försök att sätta dig in i hans situation en stund istället. Hur skulle du känna om någon tvingade på dig ett barn innan du var redo? Och hur skulle du känna om din allra käraste LURADE dig för att få sin vilja igenom? Att skaffa barn påverkar hela livet och det verkar inte som att du är medveten om det.
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg synes det er helt forkastelig å gjøre det på denn måten! Kjenner desverre ei som ble gravid slik med en tilfeldig person. Og nå er hun sint fordi han ikke stiller opp for barnet Endret 19. november 2010 av Sommertid
LetThemEatCake Skrevet 19. november 2010 #18 Skrevet 19. november 2010 (endret) Men er det ikke også egoistisk og dårlig gjort å nekte noen et barn ved å hele tiden holde igjen? noen blir jo aldri klar... Förlåt mig, men det känns lite som om ett barn har skrivit det här. Människan går igenom tre stadier i livet. Det första är egoism, allt handlar om mig, mig, mig, det andra stadiet är fortfarande egoism, men anpassande av regler. Det tredje stadiet är självinsikt och omtanke för andra människor. Du verkar helt klart vara fast i stadie nummer två. Att anklaga någon för att vara självisk bara för att man inte har samma målsättning är att vara otroligt egoistisk själv. Det här kan inte vara någon du värdesätter särskilt högt med tanke på dina värderingar, och med det i åtanke skulle jag hellre se att du träffar någon med samma mål. Det är inte själviskt att inte vara redo för barn. Är du redo för att flytta till andra sidan jordklotet och stanna där tills du dör? Det är ungefär samma sak för många. Båda sakerna förändrar livet helt och hållet och det kommer aldrig att bli detsamma igen. På både gott och ont såklart, men man måste få vara delaktig i beslutet Tillägg: Tänk dig istället att du blir tvingad till att flytta till andra sidan jorden. Alltså att du inte har något att säga till om själv. Ungefär så är det för den stackars människa som råkar ut för sådan här dumhet.! Endret 19. november 2010 av LetThemEatCake
mp84 Skrevet 19. november 2010 #19 Skrevet 19. november 2010 Enig med de fleste her inne. Man lurer bare ikke mannen sin på den måten...!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Jeg synes det er helt forkastelig å gjøre det på denn måten! Kjenner desverre ei som ble gravid slik med en tilfeldig person. Og nå er hun sint fordi han ikke stiller opp for barnet Et sånt tilfelle kjenner jeg og til. Hun var 23 og han 16 og livet hans ble helt ødelagt. Hadde endelig motivert seg selv til å komme ut av rusmiljø men ga helt opp når han fikk beskjeden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå