AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Kan man kjøpe ny lader/adapter til laptop? Hva koster det? Finnes det billigversjon på feks clas ohlson? Laptop av typen acer aspire 5720ZG. Den skranter litt, så kjøper nok ny om noen mnd, men frem til da hadde det vært greit om den fikk strøm
Malibulita Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Ikke fall for fristelsen og kjøp en billig universallader iallefall, min gamle data ble ødelagt etter noen timer! Jeg husker at jeg fant ut i ettertid at det er like billig å bestille en riktig lader fra produsenten, gjennom en eller annen butikk i nærområdet her. Det ville tatt noen få dager å få den, og som sagt kostet det samme. Jeg fant ut dette gjennom google, så det er jo et sted å starte
aluminium Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Dersom du ikke trenger den umiddelbart ville jeg kjøpt fra eBay. Unngå som sagt de billigste universalladerne, de er ikke noe særlig. Selv genuine ladere bruker som regel å være betydelig rimeligere på eBay...
Henkie Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Kan man kjøpe ny lader/adapter til laptop? Hva koster det? Finnes det billigversjon på feks clas ohlson? Laptop av typen acer aspire 5720ZG. Den skranter litt, så kjøper nok ny om noen mnd, men frem til da hadde det vært greit om den fikk strøm DENNE på eBay er Acer Original og koster ca 150 kroner - inkl frakt. eBay item nr. 70565226067 Sendes fra China, så beregne ca 3 uker levering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå