Gå til innhold

Plutselig "vasser" jeg i jobbtilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå jobbet med regnskap i 4 år, hvorav siste året der jeg er nå. Jeg trives kjempegodt, har stor frihet, fleksible arbeidstider, eget kontor (og har til og med bikkja med på jobb).

Eneste grunn til at jeg evt skulle ville skifte beite er kjørestrekningen, som jeg synes er ekkel - spesielt nå som vinter'n kommer. Er bare en halvtime, men bare å kunne kutte et kvarter ned hadde vært supert med tanke på å takle "hverdaglogistikken".

Sluttet i forhenværende jobb pg.a. lite å gjøre og fordi jeg hadde fått smak på regnskap.

Nå har jeg i det siste fått to henvendelser hvor type "gamlejobb" ringer og vil ha meg hos nettopp dem, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. De kan utkonkurrere lønna jeg har i dag med "god margin", tilbyr meg eget kontor og stor frihet.

Hva faen skal jeg gjøre!!!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo fordelen av at du faktisk kjenner virksomhetene som du er blitt tilbudt jobb i. Da har du en god bakgrunn for å ta en avgjørelse.

For meg teller godt arbeidsmiljø, gode kollegaer og faglig utfordringer mest.

Skrevet

Hva skal du gjøre? Ta den selvfølgelig.

Skrevet

Dersom jeg hadde fått tilbud om en ny jobb med høyere lønn og kortere arbeidsvei hadde jeg ikke vært i tvil et sekund en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...