||Becks|| Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Har avtalen en ny date med ei nydelig jente... Har selvfølgelig planene klare, men tenkte jeg bare skulle høre om det er noen her inne som hadde noe å tilføre, eller kanskje endre... Hadde kanskje tenkt på en kino, eller...var på kino første daten, så jeg vet ikke helt om dette er noe vellykket...?! Har også tenkt på å ta henne med på en restaurant f.eks... Noen som har innspill/forslag? :-? På forhånd, takk!
Dødspingvinen Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Tja... det kommer jo litt ann på hvor du bor, og hva slags tilbud de har der, men en ting som jeg i hvert fall smelter for, er å bli tatt med ut på skøyter. Går helt greit om det er i skøytehall. (Dersom dere har det, da..) Ellers kan du invitere henne på middag hos deg selv. Legg ett teppe på guvet, med masse lys rundt, og ha en koselig "inne-piknick" nå som det begynner å bli kaldt ute.
Gjest Hilde K S Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Ikke kino en gang til ! Ut og spis er fint på date 2.
||Becks|| Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2003 Tja... det kommer jo litt ann på hvor du bor, og hva slags tilbud de har der, men en ting som jeg i hvert fall smelter for, er å bli tatt med ut på skøyter. Går helt greit om det er i skøytehall. (Dersom dere har det, da..) Ellers kan du invitere henne på middag hos deg selv. Legg ett teppe på guvet, med masse lys rundt, og ha en koselig "inne-piknick" nå som det begynner å bli kaldt ute. Hockeyhall er ikke noe problem, skulle bare hatt skøyter..hehe...litt rart..etter nesten 14 år som hockeyspiller, har jeg ikke dette..hehe..jaja, men takk for tipset! Ang. middag hjemme hos meg selv, er dette ikke det letteste akkurat, siden jeg ennå ikke bor for meg selv, og min mor og far ikke er de enkleste å få ut av huset..hehe...er lite keen på å ha mor, far og søster til stedet under en romanstisk middag med denne jenta, noe som du sikkert skjønner, hehe... Men nok en gang, takk for koselig svar!
||Becks|| Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2003 Bowling? Hadde jeg faktisk ikke tenkt på Thanks!
||Becks|| Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2003 Ikke kino en gang til ! Ut og spis er fint på date 2. Hadde vel det i tankene også, at kino på date nr. 2 var litt utelukket egentlig...så en fin middag ute er ikke utelukket akkurat...
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Er enig at kino blir litt dumt. Det er vel lurt å lage en setting der det er mulig å bli litt bedre kjent. Synes litt uhøytidelige rammer er det beste. Bowling hørtes lurt ut, og så kanskje en matbit på en koselig kafe?
Gjest Chriselia Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Bowling er kult Ellers så er jo middag en kjempe god ide!
||Becks|| Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2003 Hvis det hadde vært nettopp DEG som skulle vært min date, hvordan hadd du reagert hvis du også hadde fått en rose på date nr. 2? :-? Er dette noe jeg også bør satse på...? Ga henne selvfølgelig rose da vi møttes for første gang...
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Roser er kjekt uansett synes jeg ! Hvem blir ikke glad for den type oppmerksomhet ? :D :D Go ahead ! :D :D Lykke til !
Ingeborg Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 Bowling eller restaurant er bra. Selv smelter jeg for en teaterinvitasjon... (ikke at jeg dater så mye, jeg er samboer, men du skjønner hva jeg mener)
||Becks|| Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2003 Roser er kjekt uansett synes jeg ! Hvem blir ikke glad for den type oppmerksomhet ? :D :D Go ahead ! :D :D Lykke til ! Skal nok ikke se bort i fra at det blir en liten rose nå heller gitt! Takk for det, må si jeg gleder meg masse!
Gjest Chriselia Skrevet 15. oktober 2003 #14 Skrevet 15. oktober 2003 Hvis det hadde vært nettopp DEG som skulle vært min date, hvordan hadd du reagert hvis du også hadde fått en rose på date nr. 2? :-? Er dette noe jeg også bør satse på...? Ga henne selvfølgelig rose da vi møttes for første gang... Hadde blitt kjempe glad :D Det tror jeg de fleste jenter vil bli Lykke til
||Becks|| Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #15 Skrevet 15. oktober 2003 Hadde blitt kjempe glad :D Det tror jeg de fleste jenter vil bli Lykke til Det høres jo betryggende ut, tror jeg skal gå for nok en rose jeg Hun sa at hun smeltet helt da hun fikk rosen på den første daten, så... Får vel kjøpe en til da seh, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå