Gå til innhold

Tilbehør til julebordkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I år har jeg byttet ut den klassiske sorte kjolen med en løs pudderfarget variant fra H&M. Spørsmålet er da bare hva jeg skal ha i tilbehør..

.

Kjolen

Det jeg har i skapet er som følger:

Sko: ett par skyhøye sorte festsko (ca12 cm), et par brune pumps med passe helhøyde (ca 7cm) og et par sorte støvletter med 5cm hel.

(Bolero: en sølvfarget, så den er logisk nok ikke aktuell til denne kjolen og en helt standar kardigan i sort, den er ikke akkurat veldig pyntet, så det er virkelig siste alternativ!)

Sjal: Ett pashmina i samme farge som kjolen og ett mønstret i samme pudderfargen og brunt.

Strømpebukse: Her har jeg en hel del, både sorte og hudfarget, tykke og tynne (60den-20den) samt sorte strømper, både stay ups og med hofteholdere.

Kåpen min er sort og knelang.

Hva syns dere jeg skal gå for? Jeg er hjemme i dag pga sykdom og jeg tviler på at jeg får tid til å kjøpe noe å ha over kjolen (bolero eller lignende) mellom jobb og julebordet i morgen. kal jeg bare droppe å ha noe over og bruke ett av skjerfene mine?

Når det gjelder vesker har jeg både brun, sort, rød, blå og gråbeige som egner seg til denne type fest, heller mot sort eller brun avhengi av resten.

Sminkemessig står jeg mellom lys gyldenbrun smokeyeyes og litt røde lepper (ikke knallrødt), mer markert smokey og nude lepper eller helt nøytral med fokus på maskara og presis eyeliner og knallrøde lepper...

Noen tips eller ideer?

Endret av Lykkelitenen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kjole er det snakk om? Kan du linke til et bilde fra nettbutikken dersom den er å finne der?

Skrevet

linken er der jo ;) Står "Kjolen"...

Skrevet

I år har jeg byttet ut den klassiske sorte kjolen med en løs pudderfarget variant fra H&M. Spørsmålet er da bare hva jeg skal ha i tilbehør..

.

Kjolen

Det jeg har i skapet er som følger:

Skrevet

Haha, sorry, jeg leste litt vel fort over. ;)

Om du skal bruke det tilbehøret du har, kan du kanskje ta en litt 60-talls aktig vri på antrekket? Sotet sminke, bleke lepper, volumiøst hår. Sorte strømper + sorte pumps eller støveletter. Vesken kan være sort, men det blir lett kjedelig om alt matcher. Ville heller gått for blått eller gråbeige.

Ser forøvrig også nå at julebordet kanskje allerede har vært ("[...]mellom jobb og julebordet i morgen")? I så fall, hva endte du opp med? :)

Skrevet

er i kveld, så er fortsatt tid :) Prøvde med skoene i kveld og det går nok ikke med de høye helene på det glatte vinterføret og brostein. Støvlettene er ikke helt passe, så jeg får prøve med brune pumps. Ikke optimal fargekombinasjon med sort, men det får bare gå. Jeg har noen fantastiske sorte strømper i 50den som jeg elsker, så tror jeg prøver med disse til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...