Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 (endret) Hjelpes som jeg gruer meg Jeg var veldig høy i hatten da jeg ordna meg med time og slikt, men nå som det bare er et par timer til merker jeg at nervene kommer. Bare slike småting som når jeg skal kle av meg, og legge meg ned å spre bena virker kjempeskummelt! Off, håper resultatet blir verd det altså Endret 19. november 2010 av Raindrops
Capricorn Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Lykke til! Skjønner at du gruer deg, men du får tenke at det er over etterpå. Har lyst å gjøre det selv, men er ikke ferdig å "manne" meg opp. Gi oss tilbakemelding da
Violet Hill Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Det går kjempebra! De er så flinke og profesjonelle at det eneste som er skummelt er selve voksingen du kan be hun som vokser deg minne deg på å puste riktig slik at det gjør minst mulig vondt. Lykke til!
Gjest Anjelika Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Slapp av. Når du kommer i gang så gjør det så innihampen vondt at du ikke klarer å bekymre deg for noe annet Neida.. det går så bra så! Hun har gjort dette hundre ganger før, det er avslappet stemning. Før du aner det så ligger du og diskuterer været og sveisen som med en frisør.
Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 (endret) Hoho, ja smerten har jeg ikke villet tenke så mye på enda, akkuat det tar jeg som det kommer Er vel heller det ukjente med hele situasjonen som gjør at jeg gruer meg. Gleder meg til jeg er ferdig og kan nyte resulatet ja! Endret 19. november 2010 av Raindrops
Fantomina Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Lykke til! Det er garantert verdt den korte smerten og de er flikne og proffesjonelle de som driver med slikt =)
Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Takk for tips Junimarie! Har tenkt litt på det med hvor jeg skal kle av meg, og at jeg gjerne vil dra over med en intimserviett før vi setter i gang:) Satser på at jeg får latterkrampe av hele situasjonen og smertene da
Capricorn Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Lurer litt på noe. Hva gjør de med hårene som er helt nærmest sprekken? Bretter de ut leppene? Hvor er det verst? Er det kun når de river det er vondt eller varer det litt etterpå? Har så lyst til å gjøre dette, men tør ikke Finnes det ikke en bedøvelseskrem man kan smøre på da? Vet du får det når man skal tatovere seg.
Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg har tenkt litt på hvordan de skal få tak i hårenei rumpa, hva slags stilling jeg kommer til å være i, fantasien min har mange morsomme forslag:p Endret 19. november 2010 av Raindrops
Fantomina Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Capricorn Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 De bretter og drar og flytter og ordner så mest mulig skal bli hårfritt. Der hvor jeg går, må du ligge på magen og dra rumpeballene fra hverandre så de kommer til rundt rumpehullet også. Det verste er at det føles ikke noe unaturlig, for vokseren er det bare "nok en dag på jobb". Ja, jeg har spurt Jeg synes det er mest vondt på venusberget, for der er det så store stykker med hår på én gang. Det er også litt vondt når de går over med pinsett etterpå. Jeg har ikke hørt at det er vanlig med bedøvelseskrem, og synes egentlig ikke at det er nødvendig. Au, au..... og litt flaut Vurderer faktisk å teste et lite område først med en strips hjemme. Venter i spenning til prøvekaninen Raindrops er ferdig
Wonders Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 reagerte veldig på at denne lå på Seksualitet når jeg lette under tråer startet de siste 24 timer... Ble lettet når jeg klikket på den å skulle be denne flyttes til Velvære, hud, hår og kosmetikk, noe som alt var gjort 1
Gjest Raindrops Skrevet 19. november 2010 #14 Skrevet 19. november 2010 Au, au..... og litt flaut Vurderer faktisk å teste et lite område først med en strips hjemme. Venter i spenning til prøvekaninen Raindrops er ferdig haha ja, lover å komme med tilbakemeldinger senere i kveld
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #15 Skrevet 19. november 2010 Vil påstå at du er heldig hvis du får ligge på magen når du tar bak. Jeg gjorde dette da jeg var ganske godt gravid og kunne naturligvis ikke ligge på magen da. Da ble det mye morsom turning. Føttene i været langt fra hverandre Jeg synes også det var verst på venusberget.
Capricorn Skrevet 19. november 2010 #16 Skrevet 19. november 2010 Hvordan kan den smerten sammeliknes med andre steder på kroppen? Jeg pleier å vokse ansiktet selv (mellom øynebry, hake) og det syns jeg ikke er så vondt, men ansiktet er vel ikke så følsomt?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #17 Skrevet 19. november 2010 Kan være med å holde deg i hånden jeg. Så prøvekjøre landingsstripen etterpå... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #18 Skrevet 19. november 2010 jeg har aldri tatt brazilian før men har veldig lyst. jeg har mye hår i rumpesprekken så der må hun jobbe grundig MEN jeg har en diger hemorroide.... og det er veldig flaut at hun få fritt innsyn til den..
FatallyYours Skrevet 19. november 2010 #19 Skrevet 19. november 2010 jeg blogget om da jeg tok min første, her, og som du ser på bildene så BLØR jeg
Gjest caramiacaramella Skrevet 19. november 2010 #20 Skrevet 19. november 2010 Nja, jeg synes ikke det er så vondt jeg! Altså, det er jo veldig vondt mens det står på, men det går jo fort over. Der jeg går må man sette seg på kne og stikke rompa i lufta når de skal ta bak Føler meg alltid litt dum da, uansett hvor vanlig det er for vokseren å se det! Nå er vel TS ferdig hun, blir gøy å høre hvordan det gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå