Gjest Loveheartx Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hei, hei Det har seg sånn at jeg opprettet en konto på Ebay i går, og fant en Mulberry-veske jeg la inn bud på. Jeg vant budrunden. Nå angrer jeg vel egentlig litt på dette. Både fordi jeg ikke har garanti for at vesken er ekte, og fordi jeg ikke kan være sikker på at jeg i det hele tatt får vesken. Det er jo snakk om ganske mye penger her, så jeg er redd for å drite meg ut... Så jeg vil virkelig ikke ha vesken allikevel. Jeg vet jo at når man legger inn bud så er det bindende, det er i alle fall det det står. Men hvor seriøst er dette? Er det noen som vet om selgeren kan kontakte meg og kreve pengene? Har jo lagt ut telefonnummer og adresse, så jeg er lett å spore opp.. Hjelpes Hva ville dere gjort? Må jeg absolutt betale?
Skylines Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Du må nok betale ja, men du kan spørre selgeren. Hvorfor tror du den er fake? Jeg kjøpte min Mulberry på ebay, og den var ekte. Var prisen unaturlig lav?
Gjest Loveheartx Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Takk for svar ! Jeg har ingen spesiell grunn til å tro at den er fake. Vet bare at det finnes så mye fake der ute. Og ja, prisen er ganske lav. 2800 kr (300 pund) for en veske som opprinnelig koster 700 pund. På bildene (de få og uklare) så ser den helt ekte ut. Men skulle gjerne hatt med dustbag og kvittering (kan godt hende selgeren har det, men det stod ikke noe om det). Jeg har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe veska, med tanke på hvor irritert jeg selv hadde blitt som selger dersom kundene ikke betalte.. Så får vi satse på at den er ekte Hvor mye betalte du for Mulberryen din? Hvordan kan du være helt sikker på at den er ekte?
Rihay Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Får håpe den er ekte da, da har du gjort ett kupp!! :) Men er det ikke sånn med budrunde, alt kan skje? Å det blir ofte mye billigere enn om du hadde bare kjøpt den vanlig!
Skylines Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Jeg betalte 945 dollar for min. Ca seks tusen. Fikk med orislapp, dustbag og Mulberrypose. Har sjekket den på purseforum.
Shinana Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Sjekk selgers tilbakemeldinger fra tidligere kunder! Det er noe du alltid bør gjøre før du kjøper av noen som helst på Ebay: Dersom der er stort sett bare gode tilbakemeldinger så ta en kjapp titt på de som er negative for å se hva som er årsaken. Jeg har handlet på Ebay i 6-7 år, og blitt lurt en eneste gang. Da gjalt det fake Nike sko. Shinana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå