Gå til innhold

Luft i kuken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal lure min ex og blåse luft i penisen hans. Da får den voldelige jævelen blodpropp og jeg får min hevn. Takk for godt tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkens, det er farlig å blåse inn i penis!!

Mange som sier det gitt, men hvor er bevisene? :regler: Tar mer enn gjerne imot kopi av din ekspartners sykehusjournal, hvor det står utførlig skrevet om 'blåsejobb med døden til følge'. Da skal jeg tro deg!

Skrevet

Mange som sier det gitt, men hvor er bevisene? :regler: Tar mer enn gjerne imot kopi av din ekspartners sykehusjournal, hvor det står utførlig skrevet om 'blåsejobb med døden til følge'. Da skal jeg tro deg!

Det står i hvertfall som en liten kommentar om du leser på nett eller i bøker om hvordan gi din partner en blowjob. Det advares mot å blåse inn i penis. Jeg trodde det var noen alle visste.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Her er det noen som har tyvstartet på Jule pilsen...

Endret av lfcnino
Gjest Skitten pique
Skrevet

Sikker på at det ikke er queefs fra vaginaen din? :klo:

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en tråd!:laugh: :sukk:

Anonymkode: 4b1f3...7e2

AnonymBruker
Skrevet
Den 19.11.2010 at 3.20, AnonymBruker skrev:

Det står i hvertfall som en liten kommentar om du leser på nett eller i bøker om hvordan gi din partner en blowjob. Det advares mot å blåse inn i penis. Jeg trodde det var noen alle visste.

Hvorfor er det farlig?

Hva kan skje?

Bakterier i urinsystemet hos mannen, med påfølgende sykdom?

Anonymkode: cf6bc...f94

• Liker 1
Skrevet
Den ‎17‎.‎11‎.‎2010 at 22.49, Gjest Pet skrev:

Er det mulig å ha luft i kuken? Noen ganger når jeg ligger med typen så kommer det sånne prompelyder når han jokker. Og en gang da jeg skulle suge ham så blåste det rundt ørene mine før jeg fikk startet (vinduet sto oppe, da). Og ofte så må jeg liksom pumpe ham opp før han blir stiv, sånn sykkelpumpebevegelser må jeg ta. Trodde kuken var laget av svamp for det sa de på helsestasjonen.

Seff ... hvordan tror du den vokser og blir hard da? Har du ikke hørt om penis-pumpe? Slik man kjøper for å få større pikk

AnonymBruker
Skrevet

Pet, kom tilbaaaake!!!!

Anonymkode: 63efe...ab4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...