Antlers Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 Skjønte det med strikken, men ikke resten. Hva gjør du med tampaxen/menthosen? Bruker det som blåserør? Nei nei (selv om det var en svært god idè). Du stapper det godt nedi hullet etter du har blåst opp kuken, for å sørge for at luften holder seg på plass Om du sørger for at typen din drar deg litt i skinkene mens dere holder på, kan du faktisk blåse opp kuken med luften i hufsa di, men dette krever litt trening, altså. 1
Gjest Blubberella Skrevet 19. november 2010 #22 Skrevet 19. november 2010 Å, skal jeg blåse? Hvorfor heter det suge, da? Skjønner ikke noe av denne sexen, jag. Det er snakk om teknikk. Sug inn luft først i munnen din og så blås inn i åpningen foran på penisen. Altså Sug-blås-teknikken. Den er da velkjent. 1
Gjest Miriam Skrevet 19. november 2010 #23 Skrevet 19. november 2010 Å blåse inn i pikken eller skjeden kan være livsfarlig! Vi hører også prompelyder når vi har sex noen ganger, men da merker jeg som regel at det kommer fra skjeden. Spesielt når han tar pikken inn, så helt ut, så inn igjen. Kun en eneste gang har lyden kommet fra han, da feis han rett og slett. Hør på høy musikk mens dere holder på!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #24 Skrevet 19. november 2010 Å blåse inn i pikken eller skjeden kan være livsfarlig! Livsfarlig? Kan du dokumentere det?
Gjest Anjelika Skrevet 19. november 2010 #25 Skrevet 19. november 2010 Livsfarlig? Kan du dokumentere det? Det sier seg selv. Hvis han pumper mer og mer luft inn i henne så vil jo hun bli oppblåst og til slutt sprekke som en overfylt ballong.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #26 Skrevet 19. november 2010 jeg vil anbefale deg å kjøpe et "trykkbar" som kan må lufttrykket i penisen. Fungerer slik at du dytter denne forsiktig ned i hullet på tuppen av penis, deretter må du stikke en tommel i hullet som er litt nedenfor pungen. Deretter må du klemme på ballene hans annenhver gang i moderat tempo. Blir lufttrykket over 2 bar må du sende han til legen snarest (da har han et overtrykk i svampen). Enkleste måten å fikse dette på er å slippe litt luft ut av ballene hans. Slik går du frem: 1. Ta ut tommelen du har inni i hullet under pungen. 2. Klem forsiktig på tuppen av penis 3. nå skal det komme luft ut av hullet under pungen. 4. Når typen begynner å bli grønn i fleisen, tetter du igjen. Lykke til 1
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #27 Skrevet 19. november 2010 Livsfarlig? Kan du dokumentere det? Jeg har lett etter dokumentasjon men finner det ikke i farten. Jeg kan huske å ha lest at om du blåser inn i penis så kan mannen få blodpropp.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2010 #29 Skrevet 19. november 2010 Jeg kan huske å ha lest at om du blåser inn i penis så kan mannen få blodpropp. Og det mine damer og herrer, er det eneste i denne tråden som IKKE er tull og tøys!
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #30 Skrevet 19. november 2010 Og det mine damer og herrer, er det eneste i denne tråden som IKKE er tull og tøys! til meg
PlommentilPus Skrevet 19. november 2010 #31 Skrevet 19. november 2010 jeg vil anbefale deg å kjøpe et "trykkbar" som kan må lufttrykket i penisen. Fungerer slik at du dytter denne forsiktig ned i hullet på tuppen av penis, deretter må du stikke en tommel i hullet som er litt nedenfor pungen. Deretter må du klemme på ballene hans annenhver gang i moderat tempo. Blir lufttrykket over 2 bar må du sende han til legen snarest (da har han et overtrykk i svampen). Enkleste måten å fikse dette på er å slippe litt luft ut av ballene hans. Slik går du frem: 1. Ta ut tommelen du har inni i hullet under pungen. 2. Klem forsiktig på tuppen av penis 3. nå skal det komme luft ut av hullet under pungen. 4. Når typen begynner å bli grønn i fleisen, tetter du igjen. Lykke til Hahahahahahahahahahaahy jeg kvæææææææles!!!!!! :D
Gjest Pet Skrevet 20. november 2010 #33 Skrevet 20. november 2010 Og det mine damer og herrer, er det eneste i denne tråden som IKKE er tull og tøys! Jeg tøyser ikke med mulig luft i kuken, men det er mulig at noen andre gjør det. Har man først fått luft i kuken tror jeg at det kan gå over etter en tid. Håper jeg.
Gjest Eurodice Skrevet 20. november 2010 #34 Skrevet 20. november 2010 Jeg tror jeg ler meg ihjel . Dette er det morsomste jeg har lest på lenge. Penisen består av svamp, jada .
Gjest Pet Skrevet 20. november 2010 #35 Skrevet 20. november 2010 Jeg tror jeg ler meg ihjel . Dette er det morsomste jeg har lest på lenge. Penisen består av svamp, jada . Ja, de sa det på helsestasjonen. At penisen er et svampelegme, faktisk. Og jeg mener at svamp suger inn og holder på væske og ikke luft. Det er derfor jeg lurer på hvor luften kommer fra (luften inne i den, ikke all luft). 1
Antlers Skrevet 20. november 2010 #36 Skrevet 20. november 2010 Å blåse inn i pikken eller skjeden kan være livsfarlig! Saklig svar, da... Nå har jeg ringt rundt til alle jeg har blåst før (ca. 1000), og alle untatt èn lever fortsatt i beste velgående. Det kan vel ikke være så veldig farlig når 999 av 1000 overlever. Han som døde var forresten 96 år, så det er faktisk mulig at det kan være andre faktorer som spiller inn (f.eks tarmslyng eller tennisalbue). Det er ikke farlig å blåse inn i skjeden, jeg tror du forveksler farlig med skummelt. Å blåse opp skjeden kan resultere i et kraftig brak, og det kan være ganske skummelt, men farlig er det ikke - med mindre man er så lettskremt at lyden fører til hjertestans, da. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #37 Skrevet 20. november 2010 Helt serisøt - dersom du gir kjæresten din en blowjobb, kan det være rett og slett farlig å blåse. At det heter blow på engelsk, er ganske misvisende. Du må IKKE blåse inn i penis.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #38 Skrevet 20. november 2010 jeg vil anbefale deg å kjøpe et "trykkbar" som kan må lufttrykket i penisen. Fungerer slik at du dytter denne forsiktig ned i hullet på tuppen av penis, deretter må du stikke en tommel i hullet som er litt nedenfor pungen. Deretter må du klemme på ballene hans annenhver gang i moderat tempo. Blir lufttrykket over 2 bar må du sende han til legen snarest (da har han et overtrykk i svampen). Enkleste måten å fikse dette på er å slippe litt luft ut av ballene hans. Slik går du frem: 1. Ta ut tommelen du har inni i hullet under pungen. 2. Klem forsiktig på tuppen av penis 3. nå skal det komme luft ut av hullet under pungen. 4. Når typen begynner å bli grønn i fleisen, tetter du igjen. Lykke til Nå skjønner jeg alt jeg har gjort feil! Dumt at det ikke følger med bruksanvisning altså.. Tror nesten jeg kjøper meg en dildo. De som sitter på mannen er alt for komplisert! 1
Gjest Sommertid Skrevet 20. november 2010 #39 Skrevet 20. november 2010 Saklig svar, da... Nå har jeg ringt rundt til alle jeg har blåst før (ca. 1000), og alle untatt èn lever fortsatt i beste velgående. Det kan vel ikke være så veldig farlig når 999 av 1000 overlever. Han som døde var forresten 96 år, så det er faktisk mulig at det kan være andre faktorer som spiller inn (f.eks tarmslyng eller tennisalbue). Det er ikke farlig å blåse inn i skjeden, jeg tror du forveksler farlig med skummelt. Å blåse opp skjeden kan resultere i et kraftig brak, og det kan være ganske skummelt, men farlig er det ikke - med mindre man er så lettskremt at lyden fører til hjertestans, da. :skratte:
AnonymBruker Skrevet 20. november 2010 #40 Skrevet 20. november 2010 Folkens, det er farlig å blåse inn i penis!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå