Gå til innhold

Luft i kuken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å ha luft i kuken? Noen ganger når jeg ligger med typen så kommer det sånne prompelyder når han jokker. Og en gang da jeg skulle suge ham så blåste det rundt ørene mine før jeg fikk startet (vinduet sto oppe, da). Og ofte så må jeg liksom pumpe ham opp før han blir stiv, sånn sykkelpumpebevegelser må jeg ta. Trodde kuken var laget av svamp for det sa de på helsestasjonen.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Unnskyld at jeg ler men seriøst? Ser for meg at du sitter med pumpa og pumper den opp jeg nå :fnise:

Nei, dette har jeg aldri opplevd. Kan ikke huske at en eneste penis har laget lyder som kan minne om luft.

Gjest Blondie65
Skrevet

Er det mulig å ha luft i kuken? Noen ganger når jeg ligger med typen så kommer det sånne prompelyder når han jokker. Og en gang da jeg skulle suge ham så blåste det rundt ørene mine før jeg fikk startet (vinduet sto oppe, da). Og ofte så må jeg liksom pumpe ham opp før han blir stiv, sånn sykkelpumpebevegelser må jeg ta. Trodde kuken var laget av svamp for det sa de på helsestasjonen.

Pet - jeg elsker deg. :)

(hvor abonnerer jeg på ALLE innleggene til en bestemt bruker ... :klø:)

Skrevet

Har du ikke hørt om blow jobs? Det er når damene blåser den opp før sex. Er jo derfor man bruker kondom også, så ikke lufta skal gå utav den med en gang :jepp:

• Liker 7
Gjest Anjelika
Skrevet

Ja, det stemmer.

Men du trenger ikke alltid å pumpe, om luften går ut av den så kan du blåse den opp igjen og.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Satser du på å bli moderert igjen, Pet? ;)

Skrevet

Har du ikke hørt om blow jobs? Det er når damene blåser den opp før sex. Er jo derfor man bruker kondom også, så ikke lufta skal gå utav den med en gang :jepp:

Å, skal jeg blåse? Hvorfor heter det suge, da? Skjønner ikke noe av denne sexen, jag. :tristbla:

• Liker 2
Skrevet

Ja, "luft i kuken" kalles ereksjon på fagspråket. Man blåser opp kuken (det er et lite hull i den ene enden (OBS: ikke blås i det litt større hullet lenger bak, det er bare noe dritt)), men med mindre du tetter igjen hullet vil kuken gå tom for luft etter en liten stund og skrumpe inn som en slapp ballong. Det er ganske artig å blåse den opp - for så å strekke tuppen stramt, slik at kuken lager en høy pipelyd. Du kan også blåse opp og bare slippe taket, så vil mannen fyke fort rundt omkring i rommet.

PS: Til spesielle anledninger er det moro med helium!

• Liker 5
Skrevet

Ja, "luft i kuken" kalles ereksjon på fagspråket. Man blåser opp kuken (det er et lite hull i den ene enden (OBS: ikke blås i det litt større hullet lenger bak, det er bare noe dritt)), men med mindre du tetter igjen hullet vil kuken gå tom for luft etter en liten stund og skrumpe inn som en slapp ballong. Det er ganske artig å blåse den opp - for så å strekke tuppen stramt, slik at kuken lager en høy pipelyd. Du kan også blåse opp og bare slippe taket, så vil mannen fyke fort rundt omkring i rommet.

Hvordan tetter jeg igjen hullet hvis vi ikke bruker kondom? Hårstrikk på tuppen?

• Liker 4
Gjest Sommertid
Skrevet

:skratte: :skratte:

Skrevet

Å, skal jeg blåse? Hvorfor heter det suge, da? Skjønner ikke noe av denne sexen, jag. :tristbla:

To forskjellige ting. Bare prøv å suge lenge nok så ser du at den krymper fordi du suger ut all luften :opplyser:

Skrevet

To forskjellige ting. Bare prøv å suge lenge nok så ser du at den krymper fordi du suger ut all luften :opplyser:

Men det kommer jo luft ut av den mens vi p***r og da krymper den ikke? :klø:

• Liker 2
Skrevet

Hvordan tetter jeg igjen hullet hvis vi ikke bruker kondom? Hårstrikk på tuppen?

Hårstrikk kan fort rulle av, da ville jeg heller satset på syltestrikk. Du kan egentlig bare prøve med det du har for hånden. Selv bruker jeg http://www.uniquereviews.com/images/elmers-galactic-glitter-glue-big.jpg - da kan vi holde på i timesvis, og jeg liker alt som glitrer. Min venninne bruker en rull med menthos, men man kan også benytte tampax med innføringshylse.

• Liker 1
Skrevet

Hårstrikk kan fort rulle av, da ville jeg heller satset på syltestrikk. Du kan egentlig bare prøve med det du har for hånden. Selv bruker jeg http://www.uniquereviews.com/images/elmers-galactic-glitter-glue-big.jpg - da kan vi holde på i timesvis, og jeg liker alt som glitrer. Min venninne bruker en rull med menthos, men man kan også benytte tampax med innføringshylse.

Skjønte det med strikken, men ikke resten. Hva gjør du med tampaxen/menthosen? Bruker det som blåserør?

• Liker 1
Skrevet

Strikk duger ikke, tro meg. Vi bruker stiftemaskin. går litt mange stifter, men det duger. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Strikk duger ikke, tro meg. Vi bruker stiftemaskin. går litt mange stifter, men det duger. :goodbye:

Det hørtes vondt ut. :frown:

• Liker 1
Gjest Eventyr3
Skrevet

hahahahahaha

Skrevet

Som jeg skjønner av svarene her er ikke typen min den eneste som har luft i kuken, så da kan jeg slappe av. Trodde han kanskje kunne ha vært dame før i og med at han ikke hadde typisk svampekuk, men hvis det er forholdsvis vanlig så er det vel bare noe som går. Takk for svar, alle sammen! :enig:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...