AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Skal på julebord nå i helga og trenger hjelp til valg av kjole. Det står nå mellom 2, begge er sorte. Kjole 1: En sort, sexy kjole med tubeoverdel (ingen utringning), ikke stram, men litt kort. Den er litt ujevn nede, men går ikke lengre opp en midten av låret uansett. Kjole 2: Sort kjole, ingen utrigning her heller. Har brede stropper og har litt mer klasse over seg enn den andre. På grunn av en ujevn A-formet kant føler jeg at jeg får litt brede hofter, men det er ikke uoverkommelig. Ganske pen kjole. "Problemet" er at folk flest der er litt eldre enn meg, de fleste mellom 30 og 50. Og jeg vil ikke være den unge kvinnen som ingen tar seriøst, i en alder av 24 med et yngre utseende, kan det lett skje. Hva mener dere? Litt vanskelig å forklare kjolene, men jeg håper dere skjønner. Håper dere kan hjelpe meg
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 ville tatt den kjolen som du syns du ser best ut i og føler deg mest vel i jeg.Ingen av kjolene kan vel bidra til at du blir tatt useriøst eller legge til 5 år uansett..
Gjesten Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Ut fra forklaringene dine høres det ut som du bør velge nr. 2, men det er veldig vanskelig å svare på når vi ikke har sett dem
MonThe Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Hadde gått for nummer 2 på et julebord med kollegaer/voksne folk. Synes kjole nummer 1 hørtes litt mer ut som en "ut-på-by`n-kjole". Lykke til
Gjest Blondie65 Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 En sort sexy kjole har ingenting på et bedriftsjulebord? Hva skal du med det? For meg er kolleger ikke et sexmarked, og det å kle seg sexy på et julebord så fjernt som det går an å bli. Jeg ville valgt et antrekk som fikk frem mine beste sider uten å vekke assosiasjoner som jeg ikke vil vekke hos kolleger. Jeg kan vel si det slik at på bedriftsjulebordet går jeg med noe jeg kunne gått med i en tilstelning min mor var tilstede.
Tequila Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 2. Synes det var litt kort når kjole 1 går opp til midten av låret.
O'hara Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Kjole to. Greit å ha noe som passer inn i miljøet.
Gjest strykebrett Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Etter min mening er lårkort ikke å anbefale når man skal på middag med jobben. Man vil jo bli tatt seriøst. En ting er om man jobber på et utested eller en hip frisørsalong, men i de fleste jobber er det greiest å kle seg anstendig og pent når man skal ut. Jeg er nok veldig gammeldags hva kleskoder angår, men syns det er bedre enn å drite seg ut.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Tusen takk for svar, alle sammen Men jeg har egentlig ikke nevnt at dette var et bedriftsjulebord. Det skal være for en klubb jeg er med i. Har absolutt ingenting med jobben min å gjøre. Hadde vært ganske enkelt om jeg hadde hatt en favoritt, men jeg føler meg like vel i begge. Derfor er dette vanskelig. Og jeg skjønner det ikke er enkelt for dere å gi tips uten å ha sett kjolene. Men tusen takk for hjelpen, tar gjerne imot hjelp fra andre også, hvis noen vil kommentere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå