Gå til innhold

Anna Anka

Fremhevede innlegg

Gjest Linda sofie
Skrevet

Også sa hun noe om at hun mente hun hadde verdens beste kropp :eeeh: Synes ikke hun har såå bra kropp. Blir litt for trent også er hun veldig tynn.

Hun sa så mye tull. Virket ikke som Trude var enig med henne men :gjeiper:

Jeg tror mye av det hun sier er kun for å provosere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anna anka er den mest naive og ikke minst stygge dama jeg vet om. herregud, stakkars... tenk å være så trangsynt :slår:

Gjest Consensio
Skrevet

Ja, alt det negative dere sier om henne er jo slik hun viser seg utad, men jeg syns faktisk litt synd på henne. Tror ikke hun har det noe godt innerst inne.

Hun har hatt det vanskelig, det er også sikkert mye som har skjedd bak lukkede dører som ikke har kommet frem i lyset.

Man har jo sett henne nesten begynne å gråte når hun forteller om enkelte ting, men at man har sett at hun har svelget gråten og fortsatt å prate og da enda mer "aggresivt".

Jeg tror hun bruker den aggresive fremtoningen for å føle seg sterkere selv.

Syns det er leit å se folk bare rakke ned og hånle av henne egentlig. Er det ikke bedre å bare la henne være.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg nødvendigvis liker dama, men generelt så tar jeg meg i å like folk som agerer og sier ting de vil og har lyst til - for å provosere - og som klarer det!

Kanskje hun rett og slett ikke er så dum som hun virker? Regner med at hun vet nøyaktig hva hun skal gjøre for å få oppmerksomhet og samtidig tjene penger på det.

Må vel si at dersom dette er formålet til dama så klarer hun det til gagns (noe også denne tråden er bevis på).

Skrevet

For å si det slik:

"Feite" kan slanke seg, mens Anna Anka kommer til å forbli dum.

Ikke er hun pen heller..selv om hun liker å tro det :sjenert:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

hørtes ut som om anna anka løy om at hun var adoptert. kan jo klart ikke anklage henne for det, men syns det var merkelig at når programlederen spurte hvor gammel hun var sånn ca når hun ble adoptert, og da visste hun ikke. Og når hun spurte om hun ikke hadde snakket med adoptivforeldrene om det, så begynte hun å snakke rundt føler jeg, men jeg vet nå ikke

Skrevet

Jeg synes ikke A. Anka ser så gammel ut jeg! Hun har jo bare smilerynker rundt munnen.

Og like glatt panne som de under 30..

Jeg tror vi har blitt alt for vant til å se kjendiser som er 'poffet' opp med restylane og lammet med botox. :forvirret:

Feil.

Det er ikke rynker (som hun jo omtrent ikke har, som gjør at hun har en "gammelkvinnes look" - det er hennes indre utstråling som stråler ut en gamme kvinnes energi og uttrykk. Blikket. Uttrykket. Den mentale sløvheten.

Skrevet

Nei, jeg skrev jo at hun bare har smilerynker rundt munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...