AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #41 Skrevet 21. november 2010 Er jo bra at hun kun kritiserer de som er det selvforskyldt. Hadde hun kritisert de som var overvektige pga hormoner hadde jo det vært slemt Man er ikke overvektig pga hormoner. Kalorier inn vs kalorier ut = enkelt regnestykke
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2010 #42 Skrevet 21. november 2010 Man er ikke overvektig pga hormoner. Kalorier inn vs kalorier ut = enkelt regnestykke Man kan bli overvektig om man har stoffskiftesykdommer kjære deg
Neutral Skrevet 21. november 2010 #43 Skrevet 21. november 2010 Men hun hadde jo forsåvidt rett i det med latskap og at mange bruker mat som trøst og kos. Som om det var noe nytt. Er bare 9483 andre helsefreaker som har sagt akkurat det samme før henne.
Meaty Skrevet 22. november 2010 #44 Skrevet 22. november 2010 Synes de det er et poeng? Hva med det som er inni en person da? Kan ikke de som er overvektige være langt lykkeligere i sitt liv enn denne blærete gåsa er i sitt? Du tar jo helt feil! Anka betyr ikke gås, det betyr and. Ergo er damen en blærete AND! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #45 Skrevet 22. november 2010 Hun er faktisk 48 år og holder seg bra kroppslig sett, men psyken hennes er elendig og kroppen hennes u-fresh. Tynn ja, men ikke fin.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. november 2010 #46 Skrevet 22. november 2010 Du tar jo helt feil! Anka betyr ikke gås, det betyr and. Ergo er damen en blærete AND! :gjeiper:
Gjest Airi Skrevet 22. november 2010 #47 Skrevet 22. november 2010 (endret) Hun er faktisk 48 år og holder seg bra kroppslig sett, men psyken hennes er elendig og kroppen hennes u-fresh. Tynn ja, men ikke fin. Hun er ikke 48, men 38. Min mor er omtrent 10 år eldre, og jeg tør påstå at hun ser mye yngre ut. Endret 22. november 2010 av Airi
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. november 2010 #48 Skrevet 23. november 2010 Hun ser ut som om hun er minst 45. Etternavnet kommer fra mannen som heter Paul Anka. På amerikansk betyr jo ikke "Anka" "and".
Meaty Skrevet 24. november 2010 #49 Skrevet 24. november 2010 Hun ser ut som om hun er minst 45. Etternavnet kommer fra mannen som heter Paul Anka. På amerikansk betyr jo ikke "Anka" "and". Men det er jo morro læll daaa...
Gjest BettyBoop28 Skrevet 24. november 2010 #50 Skrevet 24. november 2010 Ser på tv program om henne nå. Hysterisk morsomt heheheh
muffin26 Skrevet 24. november 2010 #51 Skrevet 24. november 2010 Ser på tv program om henne nå. Hysterisk morsomt heheheh Jeg skulle se på det så glemte jeg det helt.Går den i reprise vet du?Søren altså
Gjest BettyBoop28 Skrevet 24. november 2010 #52 Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg skulle se på det så glemte jeg det helt.Går den i reprise vet du?Søren altså Hmm vet ikke. sikkert reprise en eller annen gang? Pleier det ikke å gå repriser på slikt på søndager? Haha holdt på å le meg ihjel når hun sa: ;Mina kompisar alskar at be mig om råd. Jag har alltid løsningen, jag har alltid en plan b.. eller noe sånt. Endret 24. november 2010 av BettyBoop28
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #53 Skrevet 25. november 2010 Hmm vet ikke. sikkert reprise en eller annen gang? Pleier det ikke å gå repriser på slikt på søndager? Haha holdt på å le meg ihjel når hun sa: ;Mina kompisar alskar at be mig om råd. Jag har alltid løsningen, jag har alltid en plan b.. eller noe sånt. Hun er helt tulling den dama der.Så på god kveld norge sist helg og da var hun der.Hun og Dorthe skulle sammenligne kroppene.Seffølgelig tar hun helt av og sier at hun aldri vil tillate seg å legge på seg et gram.Det verste hun kunne høre fra mannen sin var at hun hadde gått opp i vekt.Han paul fyren hadde tydligvis komentert en gang at hun hadde håndtak,og da ble hun så skuffet over seg selv at hun tillot seg å få det.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. november 2010 #54 Skrevet 25. november 2010 (endret) Hun er helt tulling den dama der.Så på god kveld norge sist helg og da var hun der.Hun og Dorthe skulle sammenligne kroppene.Seffølgelig tar hun helt av og sier at hun aldri vil tillate seg å legge på seg et gram.Det verste hun kunne høre fra mannen sin var at hun hadde gått opp i vekt.Han paul fyren hadde tydligvis komentert en gang at hun hadde håndtak,og da ble hun så skuffet over seg selv at hun tillot seg å få det. Var en ting til hun sa: Noe om at hvis man var gift med en man og han ville at kona skulle gjøre noe for han så gikk det ikke an å si nei, det vil jeg ikke. Da måtte hun gjøre som han sa. Så rettferdiggjorde hun det liksom med at det skulle være likedan motsatt. Dette gjaldt for det meste i senga da forstod jeg det som. Kommer på at jeg syns det virker som hun provoserer med vilje av og til. Syns jeg så en slags fryd i ansiktet sitt når hun sa ting folk vanligvis reagerer på Endret 25. november 2010 av BettyBoop28
loffen Skrevet 25. november 2010 #55 Skrevet 25. november 2010 Man kan bli overvektig om man har stoffskiftesykdommer kjære deg Mmm, jeg har for lavt stoffskifte og selv før jeg fikk medisin, så ble jeg ikke overvektig... Så det stemmer ikke alltid heller.
loffen Skrevet 25. november 2010 #56 Skrevet 25. november 2010 Jeg synes ikke A. Anka ser så gammel ut jeg! Hun har jo bare smilerynker rundt munnen. Og like glatt panne som de under 30.. Jeg tror vi har blitt alt for vant til å se kjendiser som er 'poffet' opp med restylane og lammet med botox.
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #57 Skrevet 25. november 2010 Var en ting til hun sa: Noe om at hvis man var gift med en man og han ville at kona skulle gjøre noe for han så gikk det ikke an å si nei, det vil jeg ikke. Da måtte hun gjøre som han sa. Så rettferdiggjorde hun det liksom med at det skulle være likedan motsatt. Dette gjaldt for det meste i senga da forstod jeg det som. Kommer på at jeg syns det virker som hun provoserer med vilje av og til. Syns jeg så en slags fryd i ansiktet sitt når hun sa ting folk vanligvis reagerer på HEHEH ja det tror jeg også fakktisk.Hun liker kanskje å få negativ reaksjon.Kanksje hun ikke fikk nok oppmerksomhet som lite :gjeiper:
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. november 2010 #58 Skrevet 25. november 2010 HEHEH ja det tror jeg også fakktisk.Hun liker kanskje å få negativ reaksjon.Kanksje hun ikke fikk nok oppmerksomhet som lite :gjeiper: Adoptivbarn som ikke hadde sett sine biologiske foreldre og ikke kunne konfirmere seg i sverige fordi hun ikke hadde fødselsattest..
loffen Skrevet 25. november 2010 #59 Skrevet 25. november 2010 Adoptivbarn som ikke hadde sett sine biologiske foreldre og ikke kunne konfirmere seg i sverige fordi hun ikke hadde fødselsattest.. Jepp, der har vi forklaringen!
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #60 Skrevet 25. november 2010 Adoptivbarn som ikke hadde sett sine biologiske foreldre og ikke kunne konfirmere seg i sverige fordi hun ikke hadde fødselsattest.. :skratte: true true :enig:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå